موبایلواتساپ

آموزش رفع مشکل سیاه شدن صفحه در زمان پخش ویس واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل سیاه شدن صفحه

چگونه می توانم مشکل خاموش شدن صفحه ی گوشی در هنگام پخش ویس در واتساپ را رفع کنم؟

یکی از مشکلات رایجی که کاربران نرم افزار واتساپ با آن درگیر هستند، خاموش شدن صفحه گوشی در زمان گوش دادن به ویس ها می باشد که باعث نارضایتی کاربران شده است. اما در نظر داشته باشید که خاموش شدن صفحه یک مشکل به حساب نمی‌ آید زیرا به راحتی می‌ توان با روش‌ های ساده‌ ای آن را تغییر داد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد دارمی تا نحوه رفع مشکل سیاه شدن صفحه در زمان پخش ویس واتساپ را به شما اموزش دهیم، در ادامه همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ترکیب بولد و کج کردن متن در واتساپ ، مبحث آموزش ترکیب بولد و کج کردن متن در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

سنسور Proximity

وجود سنسور مجاورت در تلفن همراه یکی از آن دسته مواردی است که کاربران در زمان پخش ویس های نرم افزار واتساپ به آن توجهی نمی‌ کنند. این سنسور زمانی که با اشخاص دیگر تماس تلفنی برقرار می کنید فعال می شود.

زمانی که Proximity Sensor تشخیص دهد که جسمی مقابلش قرار گرفته صفحه‌ ی گوشی را خاموش می‌ کند و در واقع این قابلیت از لمس صورت یا هر چیز دیگری با اسکرین موبایل جلوگیری می‌ کند تا شما به صورت تصادفی وارد برنامه‌ ای نشوید و یا اتفاق دیگری نیفتد.

سنسور Proximity

بنابراین اگر این مسئله مشکل شما هم می باشد، در هنگام پخش ویس در نرم افزار واتساپ باید مطمئن شوید که چیزی سنسور مجاور گوشیتان را پوشش نداده و اگر چیزی روی Proximity Sensor موبایلتان بود آن را بردارید تا این مشکل رفع شود.

در صورتی که از جایگاه این سنسور بر روی تلفن همراه خود آگاهی ندارید، کافیست به تصویر بالا توجه کنید و به راحتی مکان Proximity Sensor  را بیابید. همان طور که مشاهده می کنید این سنسور دقیقا در قسمت بالای گوشی قرار گرفته و با نزدیک شدن به صورتتان حین مکالمه صفحه را خاموش می‌ کند.

همچنین شما می توانید با دور کردن تلفن همراه از گوش خود، از خاموش شدن صفحه هنگام پخش ویس جلوگیری کنید. به عنوان مثال می توانید موبایلتان روی میز یا هر جای دیگر بگذارید که مانعی روی سنسور نباشد تا بتوانید به ویس دوستان خود گوش دهید.

 

منبع