اینترنتتکنولوژیشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ

چگونه می توانم با استفاده از قابلیت Broadcast در نرم افزار واتساپ، پیام گروهی برای دیگران ارسال کنم؟

همان طور که همه ی شما می دانید پیام رسان واتساپ (What’s app) یکی از آن دسته پیم رسان هایی است که همواره در تلاش است تا به قابیلت ها و امکانات خود بیافزاید و در همین راستا توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این برنامه افزوده شده است، امکان ارسال گروهی پیام برای دیگران می باشد که توانسته در بسیاری از امور روزانه افراد کمک حال آن ها باشد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ را به شما آموزش دهیم.  در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ ، مبحث آموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ

ارسال پیام گروهی یکی از قابلیت ها و امکاناتی است که در اکثر شبکه های اجتماعی و پیام رسان های عصر حاضر وجود دارد و کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن پیام های خود را برای دوستان خود به صورت یکجا ارسال کنند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، این قابلیت در نرم افزار واتساپ نیز وجود دارد و توسعه دهندگان این برنامه نیز در آخرین به روز رسانی هایی که برای این برنامه ارائه دادند، این قابلیت را به الگوریتم آن اضافه نمودند.

کاربران این نرم فزار نیز با استفاده از قابلیت Broadcast که به تازگی به این برنامه افزوده شده است می توانند بدون نیاز به فوروارد کردن، پیام های خود را با اشخاص دیگر به اشتراک بگذارند.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایان خواهد شد، ار بین گزینه های موجود به دنبال گزینه New boradcast بگردید و آن را انتخاب کنید.

استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ

۵. در این مرحله باید وارد مخاطبین خود خواهید شد و می توانید اشخاصی که قصد ارسال پیام گروهی برای آن ها را دارید انتخاب نمایید.

استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ

۶. پس از انجام این کار و انتخاب افراد مورد نظرتان، بر روی آیکون به شکل تیک که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۷.  در نهایت پس از انجام تمامی مراحل بالا، مشاهده می نمایید که boradcast شما تشکیل می شود و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

مرحله 7

۸. همچنین در صورت نیاز جهت حذف این boradcast باید بر روی نام صفحه چت در ابتدای صفحه کلیک کنید.

۹. سپس در منوی تنظیمات آن در انتهای صفحه، گزینه ی  Delete boradcast list را انتخاب نمایید.

مرحله 9

۱۰. مشاهده می کنید که برادکست شما حذف خواهد شد و دیگر قابل مشاهده و دسترسی نمی باشد.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار واتساپ، برای افرادی که می خواهید پیام های گروهی ارسال کنید.