اینترنتتکنولوژیشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

آموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

حتما همگی شما با نرم افزار واتساپ و نحوه عملکرد آن آشنایی دارید و می دانید که این شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که افراد زیادی در سراسر جهان روزانه از آن استفاده می کنند.از آنجایی که هر برنامه ای می تواند خطاها و مشکلاتی را همراه داشته باشد ، یکی از مشکلات کاربران واتساپ خطای Your phone date is inaccurate است ، اما جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید این مشکل را برطرف سازید. در ادامه با آموزش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی بی صدا کردن ویدیو در نرم افزار واتساپ قبل از ارسال آن، مبحث آموزش بی صدا کردن ویدیو در واتساپ قبل از ارسال را مطالعه نمایید.

 

دلایل بروز خطای Your phone date is inaccurate در واتساپ

مشکل تاریخ و زمان گوشی در واتساپ باعث بروز مشکل در زمان بندی پیام های دریافت شده ، پیام های ارسال شده ، زمان آخرین بازدید دوستان تان و … بشود. به همین دلیل تنظیم بودن تاریخ و ساعت اهمیت ویژه ای دارد و باعث عملکرد دقیق واتساپ می شود و شما نمی توانید پیامی را به دوستان بفرستید یا با آنها تماس بگیرید ، از این رو حل مشکل پیغام تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپباید سریع تر برطرف شود.

 

رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

روش اول

در هنگام بروز چنین مشکلی، اولین اقدامی که باید بکنید این است که روی دکمه تنظیم تاربخ در دستگاه خود تپ کرده و آن ها را تنظیم نمایید تا همگام سازی شود.

۱. در صفحه ای که خطا برایتان نمایان می شود بر روی گربنه adjust date کلیک کنید.

۲. پس از ورود به منوی تنظیمات (Settings ) ، بر روی گزینه Date & Time کلیک کنید.

۳. اگر تیک گزینه Automatic date & time را بزنید ، به طور اتوماتیک پس از وصل شدن اینترنت تان تاریخ و ساعت را تنظیم خواهد کرد.

۴. یا به صورت دستی از طریق گزینه های Set time و Set date اقدام به تنظیم ساعت و تاریخ نمایید. سپس مجددا مشکل تاریخ و زمان گوشی در واتساپ را امتحان کنید.

رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

 

روش دوم

در صورتی که پس از انجام روش قبلی مشکل شما حل نشد و همچنان پیغام خطای Your phone date is inaccurate نمایش داده می شد. می توانید از این روش استفاده کنید.

ممکن است شما در حال استفاده از نسخه قدیمی واتساپ باشید و همین عامل بروز مشکل پیغام تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ شده باشد ، پس بهتر است واتساپ را به روزرسانی کنید.

روش دوم

روش سوم

اگر پس از امتحان کردن موارد گفته شده باز هم مشکل وجود داشت ، برای برطرف کردن آن راه سوم را امتحان کنید.

راه دیگری که پیشنهاد می کنیم حذف و نصب مجدد واتساپ است ، اگر به روز رسانی کار نمی کند ، باید واتساپ را از دستگاه خود حذف کنید و آخرین نسخه آن را دانلود و نصب نمایید. نگران نباشید هنگام پاک کردن پیامی را از دست نخواهید داد زیرا شما عملیات دیلیت اکانت واتساپ را انجام نخواهید داد.

منبع