اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

چگونه می توانم در اینستاگرام ویدیو های بیشتر از یک دقیقه آپلود کنم؟

اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری دارد و افراد زیادی روزانه با این نرم افزار سر و کار دارند. اما با وجود محبوبیت فراوان نرم افزار اینستاگرام، این برنامه دارای یکسری مشکلات و خطا هایی می باشد که موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. یکی از مسائلی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، آپلود نشدن ویدیو های طولانی و بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام می باشد که از مشکلات رایج این نرم افزار است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا روش های آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری چگونگی استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام، مبحث آموزش استفاده از جئو استیکرز در استوری اینستاگرام  را مطالعه نمایید.

 

روش های آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

همان طور که گفتیم یکی از مشکلاتی که کاربران نرم افزار اینستاگرام با آن مواجه هستند آپلود نشدن ویدیو های بیشتر از یک دقیقه می باشد. در واقع نرم افزار اینستاگرام بدین گونه طراحی شده بود که ویدئو هایی که در قالب پست اینستاگرام می‌ توانند ارسال شوند نهایتا باید طول ۱ دقیقه‌ ای داشته باشند و امکان آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام وجود نداشت. اما توسعه دهندگان تلگرام در نسخه های اخیر این نرم افزار، با استفاده از طراحی قابلیت IGTV این مشکل را حل کرده اند.

درواقع کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند ویدیو های طولانی تر نسبت به پست های قبلی در حساب کاربری خود آپلود کنند و آن ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه آپلود فیلم طولانی در نرم افزار اینستاگرام و اینستاگرام وب به شما آموزش دهیم.

 

استفاده از IGTV برای آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

IGTV مخفف عبارت Instagram TV است و جز خدمات جدید به شمار می رود که یک پلت فرم رسانه های اجتماعی است و وظیفه آن به اشتراک گذاری ویدیو طولانی مدت است. IGTV اجازه می دهد که فیلم ها را تا یک ساعت آپلود کنند. جهت یادگیری نحوه آپلود فیلم با استفاده از قابلیت IGTV در اینستاگرام، طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون IGTV در گوشه سمت راست و بالای صفحه Home کلیک کنید.

۳. در این مراحله جهت مشاهده کانال خود می توانید بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.

۴. آیکون + را انتخاب کنید.

۵. سپس ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

۶. باید یک title (عنوان ) و یک Description (توضیحات)  را وارد کنید.

۷. همچنین می توانید پیش نمایش ویدیوی خود را در Instagram Feed و پروفایل خود به اشتراک بگذارید یا ویدیو خود را در صفحه فیس بوک به اشتراک بگذارید.

۸. در نهایت برای به اشتراک گذاری آن، گزینه Post را انتخاب کنید.

آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

 

استفاده از اینستاگرام وب برای آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

۱. ابتدا با استفاده از مرورگر وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

۲. سپس وارد پروفایل تان شوید و روی IGTV کلیک کنید.

۳. در مرحله سوم بر روی گزینه Upload کلیک کنید.

۴.سپس، گزینه + را جهت انتخاب ویدیو انتخاب کنید.

۵. با استفاده از سیستم خود، ویدیوی مورد نظر خود را درگ (Drag) کنید.

آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام

۶. همچنین می توانید پیش نمایش ویدیوی خود را در Instagram Feed و پروفایل خود به اشتراک بگذارید یا ویدیو خود را در صفحه فیس بوک به اشتراک بگذارید.

۷. در نهایت برای به اشتراک گذاری آن، گزینه Post را انتخاب کنید.

 

منبع