اینترنت

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف و عکس متحرک

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف و عکس متحرک

ما همیشه GIF های جالب و خنده دار را در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک می گذاریم. اما آیا می توانید یک تصویر را به GIF تبدیل کنید؟ امروز در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت gif از تصویر را به شما نشان دهیم. در این مقاله قصد داریم به ساده ترین روش آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف و عکس متحرک را با شما به اشتراک بگذاریم. این روش قطعاً به شما کمک می کند تا در مورد GIF ها چیزهای بیشتری یاد بگیرید.

GIF مخفف Graphics Interchange Format است. یک تصویر پویا و در حال حرکت که مانند یک فیلم کوچک بدون صدا کار می کند. همچنین می توانید چندین تصویر را به یک فایل GIF تبدیل کنید، این مانند نمایش تصاویر به صورت اسلاید کار خواهد کرد.

نکته: شما می توانید برای بالاتر بودن سرعت باز شدن صفحات در مرورگر کروم مبحث معرفی ۵ افزونه برای افزایش سرعت مرورگر کروم را مطالعه نمایید.

 

مراحل تبدیل انلاین عکس به فایل گیف و عکس متحرک:

 

مرحله ۱. آپلود عکس

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف

وب سایت رسمی GIF Maker را باز کنید و روی بارگذاری تصاویر (Upload Images) کلیک کنید تا تمام تصاویر مورد نظر برای تبدیل به GIF بارگذاری شوند.

 

مرحله ۲. انجام تنظیمات روی عکس

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف

پس از آپلود همه تصاویر، سرعت انیمیشن (Animation speed)، اندازه بوم (canvas size) و Loop را تنظیم کنید. در صورت تمایل می توانید موسیقی (music) را نیز به GIF خود اضافه کنید.

 

مرحله ۳. روی Create GIF Animation کلیک کنید

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف

پس از انتخاب همه تنظیمات مورد نظر، روی گزینه Create GIF Animation کلیک کنید.

 

مرحله ۴. مشاهده یا بارگیری GIF

آموزش تبدیل انلاین عکس به فایل گیف

اکنون می توانید GIF خروجی را با استفاده از گزینه View the gif یا Download the gif در فضای ذخیره خود مشاهده یا بارگیری کنید. توجه داشته باشید که این ساده ترین روش برای تبدیل چندین تصویر به GIF است.