اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش بازگرداندن مخاطبین حذف شده تلگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بازگرداندن مخاطبین حذف شده تلگرام

چگونه می توانم مخاطبین حذف شده در تلگرام را بدون نیاز به برنامه های جانبی بازگردانم؟

اگر از کاربران نرم افزار محبوب تلگرام هستید حتما برای شما هم پیش آمده است که به اشتباه و یا از روی عمد برخی از مخاطبین تلگرام خود را پاک کرده باشید اما پس از گذشت مدتی قصد بازیابی آن را داشته باشید. به طور معمول انجام این کار به شدت دشوار و زمان بر است اما در این مطلب قصد داریم تا روشی را به شما آموزش دهیم که از طریق آن به راحتی و بدون نیاز به برنامه های جانبی، تنها از طریق منوی تنظیمات برنامه تلگرام این کار را انجام دهید. در ادامه با آموزش بازگرداندن مخاطبین حذف شده تلگرام همراه ما باشید.

آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه جلوگیری از ارسال نظرسنجی توسط اعضای گروه تلگرام ، مبحث آموزش جلوگیری از ارسال نظرسنجی توسط اعضای گروه تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی بازگرداندن مخاطبین حذف شده تلگرام

بعد از اینکه تلگرام را نصب می کنید، تلگرام به طور خودکار شماره هایی که روی گوشی خود دارید را با تلگرام سینک می کند، در واقع لیست مخاطبان به طور خودکار به لیست مخاطبین تلگرام اضافه می شود. حالا اگر تعدادی از این مخاطبین را حذف کنید، برای بازگردانی دوباره آن ها باید زمان زیادی را صرف کنید.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را اجرا کنید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

بازگرداندن مخاطبین حذف شده تلگرام

۴. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

بازگرداندن مخاطبین حذف شده تلگرام

۵. در مرحله ی جدید،  اسکرول را پایین بکشید تا به عبارت …Telegram for Android برسید.

مرحله 5۶. سپس انگشت خود را روی این عبارت فشار دهید تا یک شکلک برای شما ظاهر می شود.

۷. بعد از ظاهر شدن شکلک دست خود را بردارید و برای بازگرداندن مخاطبین حذف شده در تلگرام یکبار دیگر عبارت Telegram for Android v4.0.1 را فشار دهید این بار منویی مانند زیر ظاهر خواهد شد.

۸. در منوی جدید نمایان شده به دنبال گزینه Import contacts بگردید و آن را انتخاب کنید.

مرحله 8

۹. در نهایت با گذراندن تمامی مراحل ارائه شده در بالا، تمامی مخاطبینی که از تلگرام خود پاک کرده اید ولی شماره آنها در گوشی شما وجود دارد به لیست مخاطبین تلگرام اضافه می شوند.

 

منبع