اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از قابلیت Layout در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 استفاده از قابلیت Layout در اینستاگرام

چگونه می توانم با استفاده از قابلیت Layout اینستاگرام چند عکس را در یک استوری منتشر کنم؟

بخش استوری نرم افزار اینستاگرام یکی از قابلیت ها و امکانات این برنامه می باشد که خود دارای یکسری امکانات نیز می باشد که برای بسیاری از کاربران این نرم افزار جالب و سرگرم کننده است. بسیاری از افراد با استفاده از قابلیت استوری گذاشتن در اینستاگرام فالور های زیادی را بدست اورده اند. یکی از امکاناتی به تازگی به این بخش از این نرم افزار افزوده شده است، قابلیت Layout می باشد که از طریق آن کاربران می توانند چند عکس را در قالب یک استوری به اشتراک بگذارند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی استفاده از قابلیت Layout در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه افزودن لینک به بیو اینستاگرام، مبحث آموزش افزودن لینک به بیو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی استفاده از قابلیت Layout در اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. با کشیدن صفحه به سمت چپ و یا کلیک بر روی تصویر پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه وارد بخش استوری شوید.

۵. در این مرحله باید نوار موجود در پایین صفحه را جا به جا نموده و گزینه Layout  را انتخاب کنید.

۶. در بخش جدید باید یکی از حالت های چند تصویری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۷. سپس می توانید تصاویر خود را به ترتیب از گالری انتخاب نموده و یا تصویر جدیدی را با استفاده از دوربین ضبط کنید.

 استفاده از قابلیت Layout در اینستاگرام

۸. پس از اتمام انتخاب تصاویر مورد نظرتان، با استفاده از آیکون شکلک می توانید استیکر، نظرسنجی، ایموجی و یا قابلیت های دیگر را به آن بیافزایید.

۹. همچنین از طریق گزینه Aa می توانید به استوری خود متن اضافه کنید.

۱۰. در نهایت پس از اینکه تغییرات مورد نظر خود را ایجاد نمودید، از طریق گزینه Your Story می توانید استوری خود را منتشر کنید.

مرحله 10

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ی ساده در بخش استوری اینستاگرام،از قابلیت Layout در اینستاگرام استفاده نمایید.