اینترنتکامپیوترموبایل

معرفی نرم افزار لینکدین و چگونگی استفاده از آن

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی نرم افزار لینکدین

معرفی نرم افزار لینکدین و چگونگی استفاده از آن

بخش یزرگی از زندگی های امروزی ما وابسته به شبکه های اجتماعی و نرم افزار های آنلاین گوناگون است.  اما جالب است بدانید که تمامی این پلتفرم ها، صرفا ابزاری برای سرگرمی نیستند و گاهی می توان از آن ها برای مقاصد مهمتر نیز استفاده کرد.در این میان یکی از شبکه‌ های اجتماعی که روز به روز مهم‌ تر می‌ شود، لینکدین است. چراکه لینکدین ارتباط حرفه‌ ای و کاری میان افراد را راحت‌تر از هر زمان دیگری کرده. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به معرفی نرم افزار لینکدین و چگونگی استفاده از آن بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

لینکدین چیست؟

لینکدین شبکه اجتماعی محبوبی است که با هدف خاصی ایجاد شده. هدف لینکدین برخلاف توییتر یا اینستاگرام که برای اشتراک گذاشتن لحظات زندگی شخصیمان است، اشتراک گذاشتن مسائل مربوط به زندگی حرفه‌ای و شغلی است.

در لیندکین کاربران برای ایجاد ارتباط با همکارانشان و پیشرفت در مسیر شغلی خود فعالیت می‌کنند.

لینکدین هم برای برندهای شخصی و هم برای کسب و کار ها، بسیار مفید است. کسب و کار ها می‌ توانند افراد متخصص مورد نیاز خود را با دردسر کمتری در این فضا پیدا کنند. به همین دلیل هم داشتن یک اکانت لینکدین به شما کمک می‌ کند تا موقعیت‌ های شغلی بیشتری پیش رویتان قرار بگیرد.

علاوه بر آن در پروفایل لینکدین شما، خلاصه‌ای از مهارت‌ ها و دستاورد های شغلیتان وجود دارد و بدین ترتیب با ساختن اکانت لینکدین، در واقع یک رزومه آنلاین برای خود می‌ سازید.

بنابراین برای دنبال کردن اخبار حوزه کاری خود، پیدا کردن شغل‌ های جدید و بهتر و ارائه توانایی‌ های شغلی و حرفه‌ ای خود می‌ توانید از لینکدین استفاده کنید.

 

کاربرد لینکدین (Linkedin)

برندینگ

لینکدین چه برای بازاریابی و بالا بردن آگاهی از برند شخصی و چه برای سازمان‌ ها گزینه‌ ای جذاب و کم هزینه نسبت به سایر شبکه‌ های اجتماعی به حساب می‌ آید.

ثبت و ارائه رزومه

اگر به دنبال ساختن یک روزمه آنلاین با جزئیات بی‌ نظیر هستید که به ارائه توانمندی‌ های شما در فضای آنلاین کمک کند، ساخت پروفایل لینکدین انتخابی ضروری است.

استخدام

اگر به عنوان فردی متخصص در حوزه منابع انسانی یا به عنوان یک برند به دنبال جذب افراد متخصص هستید، در لینکدین فعالیت کنید.

جستجوی شغل

اگر به دنبال موقعیت شغلی جدید یا بهتری در حوزه تخصصی خود هستید می‌توانید از طریق لینکدین کاریابی کنید.

راهی برای ارتباط

در مجموع لینکدین برای ارتباط با افراد متخصص حوزه‌های مختلف با یکدیگر و تبادل‌های حرفه‌ای ساخته شده و مثل بقیه شبکه‌های اجتماعی راهی برای برقراری ارتباط برای افراد است.

 

دسترسی به لینکدین (Linkedin)

لینکدین مثل بیشتر اپلیکیشن‌ها و بسترهای دیگر، از راه‌های مختلفی قابل استفاده است. شما هم از طریق وب‌سایت لینکدین و هم با نصب اپلیکیشن روی دسکتاپ و موبایل می‌توانید از این شبکه اجتماعی استفاده کنید.