آموزش اندرویدبرنامه اندرویدموبایل

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

گلکسی استور تنها راه برای به‌ روزرسانی برخی از سرویس های گوشی های این سری سامسونگ می باشد و نصب بودن آن در کنار گوگل پلی ممکن است منجر به مشکلاتی شود. گاهی اوقات این موضوع علاوه بر بروز مشکلاتی برای کاربران، آزار دهنده نیز خواهد بود مانند نمایش اعلان های تبلیغاتی این فروشگاه مجازی که برای کاربران خوشایند نبوده است. خوشبختانه این امکان برای شما وجود داردکه می توانید این اعلان ها یا همان نوتیفیکیشن ها را غیرفعال کنید. ما در این مطلب سعی داریم تا به شما غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور را آموزش دهیم.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت تصاویر با پس زمینه تار یا تصاویر پرتره در گوشی های اندروید مبحث آموزش تار کردن پس زمینه تصاویر و ساخت تصاویر پرتره در گوشی را مطالعه نمایید.

 

نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های تبلیغاتی گلکسی استور

۱. ابتدا اپلیکیشن گلکسی استور را اجرا کنید.غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

۲. در مرحله ی بعدی کافیست بر روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا منوی آن ظاهر شود.غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

۳. سپس، بر روی گزینه Settings (تنظیمات) کلیک کنید.غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

۴. در آخر بر روی گزینه غلطکی Marketing choice کلیک کنید و آن را در حالت فعال قرار داده تا نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی غیرفعال شوند.غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های تبلیغاتی گلکسی استور

نکته: می توانید با کلیک بر روی گزینه Notifications به صفحه تنظیمات گلکسی استور در تنظیمات عمومی اندروید منتقل شوید. در این صفحه می توانید با غیرفعال کردن گزینه Promotions، نمایش اعلان های تبلیغاتی را از طریق تنظیمات سیستم عامل اندروید نیز متوقف کنید.