شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش غیرفعال کردن و حذف اکانت کلاب هاوس – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش غیرفعال کردن و حذف اکانت کلاب هاوس

حذف اکانت کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس پیام رسانی است که ارتباط افراد در آن تنها از طریق ارسال و دریافت صدا امکان پذیر است و همین موضوع موجب محبوبیت روز افزون این برنامه شده است. اپلیکیشن کلاب هاوس مناسب افرادی است که علاقه مند صحبت با دیگران از طریق صوت هستند و قصد انتقال دانش و اطلاعات خود به دیگران را دارند و یا اطلاعاتی به دانش خود اضافه کنند. گاهی اوقات ممکن است افراد وارد این اپلیکیشن شوند و پس از مدتی استفاده و کار با آن، از محیط آن خوششان نیاید و قصد خروج و پاک کردن اکانت کلاب هاوس خود را داشته باشند. با ما همراه باشید تا نحوه حذف اکانت کلاب هاوس را به شما آموزش دهیم.

 

نحوه پاک کردن اکانت کلاب هاوس

هنگامی که شما وارد اپلیکیشن کلاب هاوس شدید ولی تمایل به ادامه دادن و حضور در این برنامه را نداشتید، می توانید اکانت کلاب هاوس خود را حذف کنید. برای انجام این کار تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید و درخواست حذف اکانت خود را ثبت کنید.

نکته: به این نکته توجه داشته باشید که برای پاک کردن اکانت کلاب هاوس خود باید به ایمیلی که هنگام ثبت نام، وارد کردید دسترسی داشته باشید. و اینکه اپلیکیشن کلاب هاوس علاوه بر حذف اکانت، این امکان را به شما می دهد که به صورت دائمی و یا موقتی اکانت خود را غیرفعال کنید.

۱. برای حذف اکانت کلاب هاوس خود ابتدا لازم است تا وارد وبسایت پشتیبانی کلاب هاوس شوید و سپس اطلاعات اولیه مانند نام کاربری و ایمیل خود را وارد کنید.

آموزش غیرفعال کردن و حذف اکانت کلاب هاوس

۲. اکنون برای پاک کردن اکانت کلاب هاوس خود، در بخش Please Choose topic below ، گزینه My Account & Profile را انتخاب کنید.

۳. با انتخاب گزینه My Account & Profile، گزینه هایی برای شما نمایان می شود که کافیست بدنبال گزینه Delete My Account بگردید و آن را انتخاب کنید.

۴. در قسمت Summary خلاصه از کاری که می خواهید انجام دهید را بنویسید.

۵. در این مرحله لازم است تا در بخش What can we help with، درخواست پاک کردن اکانت کلاب هاوس خود را نوشته و بر روی Submit کلیک کنید.

آموزش غیرفعال کردن و حذف اکانت کلاب هاوس

بدین ترتیب درخواست پاک کردن اکانت کلاب هاوس شما با موفقیت ثبت شد و اکنون باید منتظر پاسخ از سوی تیم پشتیبانی کلاب هاوس باشید.