اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

چگونه می توانم ریپلای های خودم را برای استوری های یک کاربر خاص در نرم افزار اینستاگرام مشاهده کنم؟

نرم افزار پر طرفدار اینستاگرام در قابلیت جدیدی که برای کاربران خود ارائه داده است امکان مشاهده تمامی فعالیت های افراد در این برنامه را فراهم نموده است تا افراد از طریق این قابلیت که Your activity نام دارد بتوانند تمام کامنت ها، لایک ها، ریپلای استوری ها و … خود را مشاهده نمایند. از طریق ورود به منوی تنظیمات اینستاگرام و با انتخاب گزینه Your activity  می توانید این کارها را انجام دهید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده تمام کامنت ها در اینستاگرام ، مبحث آموزش مشاهده تمام کامنت ها در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام

به وسیله قابلیت مشاهده ی تمام ریپلای استوری ها در نرم افزار اینستاگرام کاربران این شبکه اجتماعی پر طرفدار می توانند تمام نظراتی که در استوری دیگران داده اند را مشاهده نمایند و به عنوان مثال ممکن است شما در نظرسنجی هایی که دوستانتان در استوری های خود در قالب Questions، Poll و …به اشتراک گذاشته اند، شرکت کرده باشید و نظرات خود را با انتخاب یکی از گزینه های نظزسنجی و یا ارسال ایموجی برای دوستان و فالورهایتان فرستاده باشید، و پس از گذشت مدتی یادتان رفته باشد که ریپلایتان چه بوده است.

باید به شما بگوییم که از طریق این قابلیت جدید که نرم افزار اینستاگرام ارائه داده است، می توانید وارد منوی تنظیمات شوید و با انتخاب گزینه Your activity، تمام فعالیت های خود در این شبکه اجتماعی از جمله تمام ریپلای استوری ها را مشاهده نمایید.

همچنین از طریق گزینه Sort & Filter نیز می توانید انتخاب کنید تا این ریپلای ها چگونه و با چه ترتیبی برای شما نمایش داده شوند. به عنوان مثال می توانید انتخاب کنید تا به ترتیب از اولین ریپلای تا آخرین آن هارا برایتان نمایان کند.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار در نرم افزار اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در مرحله ی سوم با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد، وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Your activity را انتخاب کنید.

مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام۶. در این بخش می‌توانید تاریخچه‌ ای از تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید.

۷. جهت مشاهده تاریخچه ریپلای هایتان در اینستاگرام ، گزینه interactions را انتخاب کنید.

مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام

۸. در نهایت، در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Story replies را انتخاب نموده تا ریپلای های شما برایتان نمایان شوند.

مشاهده ریپلای‌های خود برای یک کاربر خاص در اینستاگرام

۹. در این بخش، گزینه Sort & Filter را که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

۱۰. در این صفحه می توانید انتخاب نمایید تا ریپلای های شما با چه ترتیبی نمایش داده شوند.

۱۱. جهت مشاهده پست های یک کاربر خاص،  گزینه Author را انتخاب نمایید.

مرحله 11

۱۲. سپس در این مرحله لیست کاربرانی که به تازگی از حساب کاربری شان بازدید نموده اید برایتان نمایان می شود که شما می توانید با کلیک بر روی نام هریک از این افراد، ریپلای های خود را برای استوری های آنان مشاهده نمایید .

۱۳. پس از انتخاب هریک از این افراد که می خواهید، باید بر روی گزینه Done که در گوشه سمت راست و بالای تصویر قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 13

۱۴. در این بخش وارد منوی قبلی خواهید شد که در این مرحله باید بر روی گزینه آبی رنگ Apply که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 14

۱۵. مشاهده می نمایید که فیلتری تعیین نمودید اعمال می شود و شما می توانید ریپلای های خود برای استوری های یک کاربر یا کاربران خاص را ببینید.

بدین ترتیب در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام، و با ورود به بخش Activity ، فیلتر های مورد نظر خود را برای ریپلای های قدیمی خود را اعمال نموده و آن ها را به همان ترتیبی که می خواهید مشاهده نمایید.