اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعالسازی ویبره تماس صوتی تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی ویبره تماس‌ صوتی

چگونه می توانم ویبره تماس صوتی تلگرام را فعال کنم؟

تلگرام یکی از آن اپلیکیشن هاییست که امکان برقراری تماس های تلگرامی را برای کاربرانش فراهم می کند. این تماس ها با کیفیت، پر سرعت، امن و رایگان هستند. با استفاده از تماس صوتی تلگرام در گوشی تلفن همراهتان یا روی کامپیوترتان می توانید با هر نقطه ای از دنیا تماس بگیرید. رابط کاربری تماس تلگرام ساده و کاربرد آن هم آسان است. همچنین کاربران می توانند با استفاده از تنظیمات نرم افزار تلگرام ، برای تماس های صوتی خود، قابلیت ویبره را فعال کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه آموزش فعالسازی ویبره تماس صوتی تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن تلگرام، مبحث آموزش تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن تلگرام را مطالعه نمایید.

 

ویژگی های تماس های تلگرامی

ویژگی اصلی مکالمات تلگرام امن و مطمئن بودن آن ها می باشد. تماس های صوتی تلگرام بسیار ساده هستند و کاربران می توانند با اطمینان صد در صدی مکالمات امنی در این برنامه داشته باشید. تماس گیرنده و همینطور دریافت کننده تماس در هنگام برقراری تماس لازم نیست با کد های طولانی یا تصاویر دشوار مواجه شوند؛ بلکه فقط با چهار ایموجی روبرو خواهند شد.

علاوه بر این تماس های رایگان تلگرام سرعت بالایی هم دارند. تماس تلگرام از اتصال همتا به همتا استفاده می کند. این نوع اتصال از موثر ترین رمزگذار های صوتی برای صرفه جویی در ترافیک استفاده می کند و همین باعث می شود کیفیت تماس بالا برود. اگر اتصال همتا به همتا برقرار نشد جای نگرانی نیست؛ تلگرام می تواند از نزدیک ترین سرور به تماس گیرنده استفاده کند تا ارتباط شخص تماس گیرنده را به سریع ترین روش ممکن برقرار سازد.

 

چگونگی فعالسازی ویبره تماس صوتی تلگرام

فعال سازی ویبره تماس های صوتی تلگرام کار بسیار آسانی است و شما می توانید تنها با طی کردن چند مرحله ساده ، به راحتی برای تماس صوتی نرم افزار تلگرام خود را ویبره نیز قرار دهید تا در هنگام زنگ خوردن، علاوه بر صدای زنگ، از قابلیت ویبره نیز برخوردار باشید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار، به ترتیب طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام را از بین برنامه های تلفن همراه خود اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

فعالسازی ویبره تماس‌ صوتی

۳. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

 فعالسازی ویبره تماس صوتی تلگرام

۴. در مرحله ی جدید، باید گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.

مرحله 4

۵.  در زیر شاخه منوی calls ، بر روی گزینه Vibrate کلیک نمایید.

مرحله 5

۶. در پنجره جدیدی که برای شما نمایش داده می شود گزینه های مشاهده می کنید که در ادامه عملکرد هر یک از آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد:

Disabled: در صورت انتخاب این گزینه، قابلیت ویبره برای تماس های صوتی تلگرام شما غیر فعال خواهد شد.

Default: در صورت انتخاب این گزینه، قابلیت ویبره برای تماس های صوتی تلگرام شما با تنظیمات پیش فرض فعال خواهد شد.

Short: در صورت انتخاب این گزینه، قابلیت ویبره برای تماس های صوتی تلگرام شما به صورت ویبره کوتاه مدت فعال خواهد شد.

Long: در صورت انتخاب این گزینه، قابلیت ویبره برای تماس های صوتی تلگرام شما به صورت ویبره طولانی مدت فعال خواهد شد.

Only if Silent: در صورت انتخاب این گزینه، قابلیت ویبره برای تماس های صوتی تلگرام شما تنها در صورتی که تلفن همراهتان در حالت سایلنت و یا بی صدا باشد فعال خواهد شد.

۷. شما می توانید هریک از گزینه های بالا را با توجه به نیاز خودتان انتخاب و فعال نمایید.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها در چند ثانیه می توانید ویبره تماس صوتی تلگرام خود را در نرم افزار تلگرام فعال نمایید.