اینترنتشبکه های اجتماعیکامپیوتر

آموزش فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین (Linkedin) از طریق وبسایت

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

چگونه ورود دو مرحله‌ ای در لینکدین (Linkedin) را فعال کنیم؟

یکی از شبکه‌ های اجتماعی که روز به روز مهم‌ تر می‌ شود، لینکدین است. چرا که لینکدین ارتباط حرفه‌ ای و کاری میان افراد را راحت‌ تر از هر زمان دیگری کرده است. ورود دو مرحله‌ ای یا به اختصار ۲FA، ابزار امنیتی مناسبی است که می‌ توانید از آن در بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی استفاده کنید. بیشتر اپلیکیشن‌ ها فعال سازی آن را به سادگی در اختیار کاربرانشان قرار می‌ دهند. لینکدین نیز از این قافله عقب نمانده است و امکان ورود به وسیله تایید دو مرحله ای را در خود قرار داده است. به همین دلیل در ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین (Linkedin) از طریق وبسایت را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای ورود به وبسایت شبکه اجتماعی لینکدین از این لینک استفاده کنید.

نکته: همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت صفحه شرکتی در لینکدین (Linkedin)، مطلب آموزش ساخت صفحه شرکتی در لینکدین (Linkedin) را مطالعه فرمایید.

 

لینکدین چیست؟

لینکدین شبکه اجتماعی محبوبی است که با هدف خاصی ایجاد شده. هدف لینکدین برخلاف توییتر یا اینستاگرام که برای اشتراک گذاشتن لحظات زندگی شخصیمان است، اشتراک گذاشتن مسائل مربوط به زندگی حرفه‌ ای و شغلی است. در لیندکین کاربران برای ایجاد ارتباط با همکارانشان و پیشرفت در مسیر شغلی خود فعالیت می‌ کنند.

لینکدین هم برای برندهای شخصی و هم برای کسب و کارها، بسیار مفید است. کسب و کارها می‌ توانند افراد متخصص مورد نیاز خود را با دردسر کمتری در این فضا پیدا کنند. به همین دلیل هم داشتن یک اکانت لینکدین به شما کمک می‌ کند تا موقعیت‌ های شغلی بیشتری پیش رویتان قرار بگیرد.

علاوه بر آن در پروفایل لینکدین شما، خلاصه‌ ای از مهارت‌ ها و دستاورد های شغلیتان وجود دارد و بدین ترتیب با ساختن اکانت لینکدین، در واقع یک رزومه آنلاین برای خود می‌ سازید.

بنابراین برای دنبال کردن اخبار حوزه کاری خود، پیدا کردن شغل‌ های جدید و بهتر و ارائه توانایی‌ های شغلی و حرفه‌ ای خود می‌ توانید از لینکدین استفاده کنید.

 

چگونگی فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین (Linkedin) از طریق وبسایت

برای فعال سای ورود دو مرحله‌ ای لینکدین می‌ توانید هم از اپلیکیشن موبایل و هم از وبسایت این شبکه اجتماعی بهره‌ مند شوید. اما قبل ازهر چیزی باید بدانید که ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. پس از ورود به حساب کاربری خود در نرم افزار یا وبسایت لینکدین، بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۲. از منوی نمایش داده شده گزینه Settings & Privacy را انتخاب کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۳. در منوی جدیدی که برایتان نمایش داده می شود، بر روی گزینه ی Account کلیک کنید.

۴. سپس به بخش Two-Step Verification بروید و لینک Change را انتخاب کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۵. در این مرحله باید گزینه ی Turn On را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۶. از این بخش می‌ توانید مشخص کنید که می‌ خواهید از یک اپلیکیشن برای دریافت کد ورود استفاده کنید یا ترجیح می‌ دهید این اتفاق از طریق پیام کوتاه (SMS) اتفاق بیفتد.

۷. پیشنهاد می‌ کنیم که از اپلیکیشن ورود به لینکدین استفاده کنید، چرا که استفاده از آن ساده است و علاوه بر این امنیت بسیار خوبی دارد. البته لازم به ذکر است که دریافت پیام کوتاه هم امنیت مناسبی دارد.

۸. پس از انتخاب روش مورد نظر خود، در نهایت گزینه Continue را بزنید.

مرحله 8

۹. رمز عبور خود را وارد کرده و در نهایت Done را بزنید.

مرحله 9

۱۰. در ادامه جهت اتمام مراحل فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین حساب کاربری جدید خود را در بخش نمایش داده شده اضافه کنید.

۱۱. QR نمایش داده شده در صفحه را با گوشی اسکن کنید و پس از آن که حساب کاربری اضافه شد، کد ۶ رقمی نمایش داده شده از طریق اپلیکیشن را در محل مشخص شده وارد کنید و Continue را بزنید.

مرحله 11

۱۲. بدین ترتیب، ورود دو مرحله‌ای به لینکدین برای حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

۱۳. همچنین برای نمایش کد‌های بکاپ می‌توانید می‌ توانید گزینه Recovery Codes را انتخاب کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که این کد‌ ها زمان‌ هایی می‌ توانند مناسب باشند که به هر دلیلی قادر به استفاده از گوشی خود نباشید.

 

منبع