اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ریست کردن پسورد اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ریست کردن پسورد اینستاگرام

چگونه می توانم پسورد اینستاگرام را ریست کنم؟

اگر از کاربران نرم افزار اینستاگرام باشید حتما می دانید که پس از Log out کردن از حساب کابری خود در این نرم افزار نیاز به وارد کردن پسور یا رمز عبور دارید که پس از انجام این کار به راحتی می توانید وارد اکانت خود شوید. اما گاهی اوقات ممکن است برخی از کاربران این نرم افزار محبوب پس از خروج از اکانت خود، رمز عبور خود را فراموش کرده باشند. خوشبختانه باید به شما بگوییم که توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام سعی دارند تا در هر به روز رسانی خود با ارائه قابلیت های جدید، کاربران بیشتری را جذب خود کنند. با استفاده از قابلیت جدید ارائه شده توسط اینستاگرام به نام Reset Password در نرم افزار اینستاگرام، کاربران می توانند وارد حساب کاربری خود شوند. در ادامه با آموزش ریست کردن پسورد اینستاگرام همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی آرشیو کردن چند تایی پست‌ های اینستاگرام، مبحث آرشیو کردن چند تایی پست‌ های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ریست کردن پسورد اینستاگرام

همان طور که گفتیم استفاده از قابلیت ریست کردن پسورد اینستاگرام زمانی کاربرد دارد که کاربران پس از خروج از حساب کاربری خود، رمز عبور خود را فراموش کرده باشند. درواقع اینستاگرام این قابلیت را در تنظیمات خود قرار داد تا کاربران بتوانند به وسیله آن یک رمز عبور جدید برای اکانت خود در نظر بگیرند.

البته باید به شما بگوییم که ریست کردن پسورد نرم افزار اینستاگرام زمانی امکان پذیر خواهد بود که کاربران به ایمیل و یا شماره تلفنی که به وسیله ان ها اکانت خود را ساخته بودند دسترسی داشته باشند.

جهت یادگیری نحوه انجان این کار پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارئه شده طبق مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در صورتی که از اکانت خود خارج شده باشید، صفحه ای مطابق شکل زیر برایتان نمایش داده می شود.

۴. جهت ورود مجدد به حساب کاربری خود، بر روی گزینه Log In کلیک کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام

۵. در صفحه باز شده، گزینه Forgot Password یا Get help signing in را انتخاب کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام

۶. در این مرحله باید یکی از مشخصات شماره تلفن، نام کاربری یا ایمیلی که از طریق آن در اینستاگرام ثبت نام نمودید و اکانت خود را ساختید وارد نمایید.

مرحله 6

۷. اکنون باید وارد ایمیل خود شوید.

۸. مشاهده خواهید کرد که یک ایمیل از سوی تیم اینستاگرام برای شما ارسال می شود که حاوی یک لینک جهت ریست کردن پسورد می باشد.

۹. گزینه Reset Password را انتخاب کنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام

۱۰. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، باید رمز عبور جدید خود را وارد نمایید.

۱۱. در کادر بعدی نیز باید مجددا رمز عبور جدید را وارد نمایید تا اینستاگرام از تغییذ پسور توسط شما اطمینان یابد.

۱۲. سپس کافیست مجددا بر روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

مرحله 12

۱۳. در نهایت پسور قبلی شما حذف می شود و پسور جدیدی برای اکانت شما در نظر گرفته خواهد شد.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار محبوب اینستاگرام، در صورت فراموشی رمز عبور حساب کاربری خود، آن را ریست کنید و رمز عبور جدیدی را برای اکانت خود در نظر بگیرید.