اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش رفع مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه‌های تلگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه‌های تلگرام

چگونه می توانم مشکل عدم عضویت در کانال ها و گروه های تلگرام را حل کنم؟

اگر از کاربران نرم افزار محبوب تلگرام باشید حتما یک بار برایتان اتفاق افتاده است که نتوانید به عضویت برخی از کانال ها و گروه هایی که در این برنامه وجود دارند در بیایید و با ارور Too many Communities مواجه شوید. این ارور بدین معناست که شما نمی توانید در این گروه ها و کانال ها عضو شوید. خوشبختانه باید به شما بگوییم که این مشکل قابل است و به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی رفع مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه‌های تلگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی بی‌ صدا کردن افراد در ویس چت (Voive chat) گروهی تلگرام، مبحث آموزش بی‌صدا کردن افراد در ویس چت گروهی تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی رفع مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه‌های تلگرام

در برخی مواقع علت بروز چنین مشکلی در هنگام عضویت در گروه ها و کانال های تلگرام ممکن است استفاده از نسخه های غیر رسمی نرم افزار تلگرا باشد که به صورت مخفیانه شما را در گروه ها و کانال های زیادی عضو نموده است. به همین دلیل اولین اقدامی که می توانید در جهت رفع این مشکل انجام دهید، نصب نسخه رسمی و اصلی تلگرام می باشد.

۱. پس از دانلود نسخه رسمی نرم افزار تلگرام، اقدام به نصب آن نمایید.

۲. در این مرحله بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۳. برای ورود به بخش تنظیمات نرم افزار تلگرام، گزینه Setiings را از بین گزینه های موجود پیدا و انتخاب کنید.

رفع مشکل عضو نشدن در کانال ها و گروه‌های تلگرام

۴. در منوی تنظیمات تلگرام، بر روی گزینه Devices کلیک کنید.

مرحله 4

۵. در این بخش جهت غیر فعال سازی تمامی دستگاه های فعال تلگرامتان، گزینه Terminate all other sessions را انتخاب کنید.

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که با انجام این کار، حساب کاربری شما در نرم افزار تلگرام، از تمامی نسخه های غیررسمی و دستگاه هایی که متصل هستید خارج خواهد شد.

۶. پس از انجام این کار باید مجدد وارد تلگرام شوید و تمامی گروه ها و کانال هایی که تمایلی به عضویت در آن ها ندارید را حذف کنید.

نکته: در صورتی که تعداد کانال ها و گروه هایی که نمی خواهید زیاد است، هر بار ۱۰ الی ۲۰ عدد از آن ها را حذف کنید تا از سوی این برنامه ریپورت نشوید.

نکته: همچنین در صورتی که زمان کافی برای انجام چنین کاری ندارید، می توانید حساب فعلی خود را حذف نموده و اقدام به ساخت حساب کاربری جدیدی نمایید.

نکته: البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که نباید اشتباه قبلی خود را تکرار نموده و از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده کنید. جهت انجام چنین کاری حتما نسخه رسمی نرم افزار تلگرام را نصب نموده و از طریق آن اقدام به ساخت حساب کاربری جدید نمایید.

۷. با گذراندن تمامی مراحل ارائه شده در مطلب بالا، به احتمال بسیار زیاد دیگر با ارور Too many Communities مواجه نخواهید شد و به راحتی می توانید در گروه ها و کانال هایی که می خواهید عضو شوید.

بدین ترتیب، همانطور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نسخه ی اصلی نرم افزار تلگرام و حذف نسخه های غیر رسمی آن و همچنین حذف گروه ها و کانال های اضافی در این برنامه، مشکل عدم عضویت در گروه ها و کانال ها را حل کنید.