اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام

آموزش ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام از آن دسته برنامه هایی می باشد که در یک دهه ی اخیر توانسته محبوبیت خود را حفظ کند و همچنان به عنوان پر طرفدار ترین نرم افزار در بین شبکه های اجتماعی دیگر باقی بماند. این برنامه محبوبیت خود را از طریق قابلیت ها و امکاناتی که ارائه می دهد بالا برده و کاربران نیز جذب این موضوع شده اند.  از جمله درخواست هایی که کاربران این برنامه از سازندگان آن دارند، امکان دانلود پست های مورد علاقه شان می باشد که متاسفانه هنوز چنین امکانی در الگوریتم این برنامه وجود ندارد اما با استفاده از یکسری نرم افزار های جانبی می توان به راحتی این کار را انجام داد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی افزودن فونت به استوری اینستاگرام ، مبحث آموزش افزودن فونت به استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام

ذخیره کردن تصاویر و ویدیو هایی که کاربران در نرم افزار اینستاگرام به اشتراک می گذارند یکی از آن دسته کارهایی است که بسیاری از افراد در تلاش برای انجام آن هستند اما متاسفانه راه حلی برای انجام این کار از سوی تیم توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام ارائه نشده است و این قابلیت در الگوریتم این برنامه وجود ندارد.

اما باید به شما بگوییم که به وسیله ی نصب نرم افزار ها کمکی می توانید این کار را به راحتی و تنها در چند مرحله انجام دهید.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. ابتدا در اولین مرحله باید نرم افزار Instagram video saver را از طریق مارکت های موجود دانلود نمایید.

ذخیره عکس و ویدیو در اینستاگرام

۲. پس از دانلود نرم افزار، آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

۳. در این مرحله باید نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود پیدا و اجرا کنید.

۴. عکس یا ویدیویی که قصد ذخیره کردن آن را دارید بیاورید.

۵. بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۶. اکنون گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در این بخش فهرستی برای شما نمایش داده می شود که باید برنامه Instagram video saver را انتخاب کنید و بر روی گزینه Download کلیک کنید.مرحله 7

۸. در این قسمت می توانید لینک پست مورد نظرتان را به صورت دستی وارد نمایید اما باید به شما بگوییم که برنامه آن لینک را به صورت خودکار کپی می کند.

۹. در نهایت در منوی جدید نمایش داده شده، گزینه ی Download را بزنید.

 

۱۰. پس از اتمام دانلود، بر روی گزینه ی Open کلیک کنید تا پیش نمایش عکس یا ویدیو را مشاهده نمایید.

۱۱. جهت مشاهده تمام فایل هایی که دانلود کردید، وارد بخش Download شوید تا تمامی فایل ها برایتان نمایان شود.

۱۲. بر روی آیکون به شکل سه نقطه در کنار تصاویر یا ویدیو ها کلیک کنید.

۱۳. در منوی جدید سه گزینه برای شما نمایش داده می شود که در ادامه هر یک را برایتان توضیح خواهیم داد:

– Open : جهت باز کردن فایل ها از این گزینه استفاده کنید.

– Delete : جهت پاک کردن فایل ها از این گزینه استفاده کنید.

– Share : جهت  ارسال کردن فایل ها از این گزینه استفاده کنید.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ساده و با استفاده از دانلود و نصب برنامه های کمکی، تصاویر و ویدیو های مود نظر خود را در این برنامه دانلود و در گالری خود ذخیره نمایید.