اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش جستجو در دایرکت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

جستجو در دایرکت اینستاگرام

چگونه می توانم در بخش دایرکت نرم فزار اینستاگرام یک گفتگوی خاص را پیدا کنم ؟

اینستاگرام یکی از آن دسته نرم افزار های محبوب در بین کاربران اینترنت می باشد که همواره به دنبال جذب مخاطبان بیشتر و راحتی کاربران خود می باشد. بدین طریق که توسعه دهندگان این نرم افزار در هر به روز رسانی که ارائه می دهند در تلاش هستند تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را به این نرم افزار اضافه کنند تا استفاده کاربران از این نرم افزار راحت تر شود. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان جستجوی چت در بخش دایرکت اینستاگرام می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم که نحوه جستجو در دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه ارسال استیکر سلفی در اینستاگرام، مبحث آموزش ارسال استیکر سلفی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی جستجو در دایرکت اینستاگرام

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در بخش دایرکت حساب کاربری خود در نرم افزار اینستاگرام به دنبال یک چت به خصوص که مدت ها قبل داشته اید بگردید اما این کار برایتان زمان گیر بوده باشد. به همین دلیل اینستاگرام در الگوریتم خود قابلیت جستجوی چت در بخش دایرکت را قرار داده تا این کار برای کاربران آسان باشد و در مدت زمان کوتاهی چت مورد نظر خود را در بخش دایرکت این برنامه پیدا کنند.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای جستجوی سریع چت ها در دایرکت اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که نیازی نیست نگران باشید در ادامه قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم، تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. بر روی آیکون Home که در نوار پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید و وارد منوی اولیه اینستاگرام شوید.

جستجو در دایرکت اینستاگرام

۵. برای وارد شدن به قسمت دایرکت‌ ها، کافیست آیکون موشک یا همان آیکون دایرکت که در بالای صفحه و سمت راست صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

جستجو در دایرکت اینستاگرام

نکته : همچنین بخوب است بدانید که می توانید با کشیدن صفحه هوم (Home) یا صفحه ابتدایی اینستاگرام به سمت راست نیز، وارد بخش دایرکت های اینستاگرام شوید.

۶. در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، باید در بالای صفحه و در بخش مشخص شده تحت عنوان Search کلیک کنید.

۷. سپس نام شخصی که به دنبال صفحه چت خود با او در اینستاگرام هستید و یا پیام مشخصی از او را در این کادر وارد نمایید.

مرحله 7

۸. همان طور که مشاهده می نمایید پس از انجام تمامی مراحل بالا، لیتسی از نتایج مرتبط برای شما نمایش داده می شود که می توانید نتیجه مورد نظر خود را از بین آن ها پیدا نموده و بر روی آن کلیک نمایید تا وارد آن شوید.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب بالا، در کمترین زمان ممکن در بخش دایرکت حساب کاربری خود در نرم افزار اینستاگرام ، به دنبال یک گفتگوی خاص و یا یک پیام خاص در آن بگردید و در وقت خود صرفه جویی کنید.