اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش تغییر متن به فونت تک فاصله در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر متن به فونت تک فاصله در واتساپ

چگونه می توانم بخشی از متن پیام های واتساپ را به صورت فونت تک فاصله ایجاد کنم؟

یکی از قابلیت های بی شمار نرم افزار واتساپ این است که کاربران می توانند بخشی از پیام های متنی خود را به صورت تک فاصله نوشته و سپس آن را ارسال کنند. قابلیت تغییر پیام های واتساپ به فونت تک فاصله در این نرم افزار زمانی کاربرد دارد که کاربران بخواهند بخشی از پیام های خود را که از اهمیت بیشتری برخوردار است را بدین صورت بنویسند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی تغییر متن به فونت تک فاصله در واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی پنهان کردن About در واتساپ ، مبحث آموزش پنهان کردن About در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر متن به فونت تک فاصله در واتساپ

بنابر این ، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای یادگیری انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه باید به شما بگوییم نیازی به نگرانی نیست تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گفتگو یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد ارسال پیام برای او را دارید شوید.

۴. اکنون متن مورد نظر خود را در بخش مشخص شده تایپ کنید.

۵.سپس جهت خط کشیدن روی کل پیام و یا بخشی از پیام، ابتدا و انتهای آن علامت  ( ` ) را همانند تصویر زیر قرار دهید.

مرحله 5

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در نرم افزار واتساپ، فونت پیام های خود را به تک فاصله تغییر داده و سپس آن را ارسال کنید.