شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ترکیب خط‌دار و کج کردن متن در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ترکیب خط‌دار و کج کردن متن در واتساپ

چگونه می توانم بخشی از پیام های واتساپ را به صورت ترکیب کج و خط دار شده تایپ کنم؟

یکی از قابلیت های بی شمار نرم افزار واتساپ این است که کاربران می توانند روی بخشی از پیام های متنی خود خط کشیده و سپس آن را ارسال کنند. همچنین می توانند آن را به صورت کج نیز تایپ نمایند. قابلیت جدیدی که شاید از آن بی خبر باشید این است که می توانید از هر دوی این قابلیت ها همزمان نیز استفاده نموده و آن ها را با هم ترکیب کنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی ترکیب خط‌دار و کج کردن متن در واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تغییر تصویر پس زمینه تماس تصویری واتساپ ، مبحث آموزش تغییر بک‌گراند تماس تصویری واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ترکیب خط‌دار و کج کردن متن در واتساپ

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که تمایل به یادگیری نحوه ی ترکیب نمودن حالت خط دار و کج شده متن پیام های خود در نرم افزار واتساپ دارید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم نیازی نیست نگران باشید زیرا در ادامه این مطلب این آموزش را خواهید آموخت.

۱. در اولین مرحله بهتر است نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید تا تمامی قابلیت های این برنامه برایتان نمایش داده شود.

۲. پس از دانلود این برنامه با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گفتگو یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد ارسال پیام برای او را دارید شوید.

۴. اکنون متن مورد نظر خود را در بخش مشخص شده تایپ کنید.

۵.سپس جهت ترکیب کج کردن و خط کشیدن روی کل پیام و یا بخشی از پیام ، ابتدا و انتهای آن علامت  ( _~Example~_) را همانند تصویر زیر قرار دهید.

مرحله 5

به همین آسانی با مطالعه مطلب بالا و گذارندن تمامی مراحل گفته شده، می توانید تنها در چند ثانیه متن پیام های مورد نظر خود را به صورت ترکیب کج و خط دار شده برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.