اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش بلاک افراد و حساب های جدیدشان در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بلاک افراد و حساب های جدیدشان در اینستاگرام

آموزش بلاک افراد و حساب های جدیدشان در اینستاگرام

همان طور که همه ی شما می دانید، نرم افزار اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزار های عصر حاضر می باشد که با استفاده از قابلیت ها و امکاناتی که در این نرم افزار قرار می دهد توانسته با بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر رقابت کند و محبوبیت فراوانی را بدست آورد. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است، امکان بلاک شخص و اکانت های احتمالی جدید او در اینستاگرام می باشد که از این طریق سعی داشته تا امنیت افراد را در فضای اینستاگرام بالا ببرد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه بلاک افراد و حساب های جدیدشان در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام ، مبحث آموزش حذف Suggested در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی بلاک افراد و حساب های جدیدشان در اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی چهارم باید از طریق آیکون جستجو، نام کاربری شخص مورد نظرتان را جستجو نموده و وارد پروفایل او شوید.

۵. سپس روی منوی سه نقطه‌ ای که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۶. حال از منوی باز شده گزینه Block را انتخاب کنید.

۷. پیامی نمایش داده می‌شود. در جواب آن نیز Block را بزنید.

بلاک افراد و حساب های جدیدشان در اینستاگرام

۸. سپس دو گزینه دیگر برایتان نمایش داده می‌شود.

۹. گزینه Block this person and any new accounts they may create (بلاک کردن این شخص و تمام اکانت هایی که احتمالا خواهد ساخت) را انتخاب کنید تا تمامی اکانت‌های آن کاربر بلاک شود.

مرحله 9

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، اشخاصی که برای شما ایجاد مزاحمت کردند و اکانت های احتمالی آن ها را در آینده بلاک کنید.

 

منبع