اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام

چگونه می توانم به بیو اینستاگرام خود چندین لینک اضافه کنم؟

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دارای وبسایت مخصوص به بیزینس خود هستید و می خواهید لینک مربوط به آن را نیز در حساب کاربری خود نرم افزار اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری آن را مشاهده کنند. در صورتی که شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام فعالیت فراوانی دارید و می خواهید فعالیت خود را از طریق لینک وبسایت کسب و کار خود افزایش دهید در ادامه مطلب با آموزش افزودن افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف تصویر پروفایل گروه در اینستاگرام ، مبحث آموزش حذف تصویر پروفایل گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

چگونگی افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام

جهت انجام این کار لازم است تا ابتدا با سرویس رایگان زیلینک آشنایی یابید. سرویس زیلینک کاملا رایگان میباشد و برای استفاده میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

Zil.ink

کاربران از طریق این وبسایت می توانند چند لینک را به یکدیگر متصل نموده و آن را در بیو حساب کاربری خود در نرم افزار اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید از طریق لینک ارائه شده در بالا و با استفاده از مرورگر های خود، وارد وبسایت زیلینک شوید.

۲. سپس گزینه ثبت نام و ساخت زیلینک رایگان را انتخاب کنید.

۳. در مرحله بعد باید مشخصاتی که از شما خواسته می شود را در بخش معین شده مانند تصویر زیر وارد نمایید تا حساب کاربری شما ساخته شود.

۴. همچنین می توانید با استفاده از گزینه ثبت نام با گوگل از حساب کاربری گوگل خود استفاده کنید.

افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام

۵. پس از ساخت حساب کاربری در این وبسیات، گزینه نارنجی رنگ ساخت اولین زیلینک را بزنید.

۶. در مرحله ی ششم باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید و سایر مشخصات را تکمیل کنید تا ساخت حساب کاربری شما اتمام یابد.

نکته: همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که  نمی توانید از نام کاربری که قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده استفاده کنید.

افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام

۷. پس از گذارندن مراحل بالا و بارگذاری نام و عکس پروفایل در این وبسایت، برای اضافه کردن جزئیات کافیست :

۸. گزینه افزودن بلاک جدید را بزنید.

۹. سپس یکی از قابلیت های موجود را انتخاب کنید.

۱۰. در این بخش می توانید با استفاده از گزینه پیام رسان ها ، لینک واتساپ و تلگرام خود را نیز به صفحه اضافه کنید.

۱۱. در نهایت می توانید  با استفاده از بخش لینک یا پیوند هر تعداد آدرس اینترنت که مورد نظرتان می باشد را به این صفحه اضافه کنید.

مرحله 11

۱۲. پس از انجام تمامی مراحل بالا، گزینه نصب را همانند تصویر انتخاب نمایید.

۱۳. سپس گزینه کپی کردن را انتخاب کنید.

مرحله 13

۱۴. پس از کپی کردن لینک ، وارد پیج اینستاگرام شده و مراحل زیر را انجام دهید :

۱۵.  در منوی اولیه نرم افزار اینستاگرام، بر روی تصویر پروفایل خود در نوار پایین صفحه کلیک کنید تا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۱۶. بر روی گزینه ی  Edit Profile در ابتدای صفحه کلیک کنید.

افزودن چند لینک به بیو اینستاگرام

۱۷. سپس لینک کپی شده را در بخش Website قرار دهید و تیک بالای صفحه را بزنید.

مرحله 17

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده و وارد نموده مشخصات کاربری خود در وبسایت زیلینک، لینک های مورد نظر خود را یکی کرده و پس از اتمام مراحل آن، لینک را در قسمت بیو حساب کاربری خود در نرم افزار اینستاگرام کپی کنید.