اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن موزیک در استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن موزیک در استوری اینستاگرام

آموزش افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

یکی از قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد اینستاگرام که در هیچ برنامه دیگری نمونه آن را نمی توانید پیدا کنید امکان افزودن موزیک در استوری اینستاگرام می باشد که به تازگی و در نسخه های اخیر این اپلیکیشن وجود دارد. با استفاده از این قابلیت کابران می توانند به استوری های خود موزیک اضافه کنند و آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. در ادامه با آموزش افزودن موزیک در استوری اینستاگرام با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام، مبحث آموزش سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه افزودن موزیک در استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام تاثیر بسزایی در جذب فالوور دارند و به همین دلیل توسعه دهندگان این برنامه همواره در تلاش هستند تا امکانات و ابزار های جدیدتری را به استوری اینستاگرام بیفزایند تا افراد بیشتری مشتاق استفاده از این برنامه باشند. یکی از این ابزارها افزودن موسیقی و آهنگ به استوری می باشد که بسیار پر استفاده می باشد. جهت یادگیری نحوه ازودن موزیک در استوری اینستاگرام طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. در اولین مرحله اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس از منوی Home،با کلیک بر روی تصویر پروفایل در گوشه سمت چپ تصویر و یا با درگ کردن به سمت چپ، وارد بخش استوری اینستاگرام خود بشوید.

۳. در این مرحله باید یک پس زمینه و یا بک گراند برای استوری خود انتخاب کنید که می تواند از گالری باشد و یا با استفاده از دوربین یک تصویر جدید ثبت و انتخاب کنید.

۴. در صفحه جدید بر روی آیکون شکلک در بالای صفحه مطابق شکل کلیک کنید.

افزودن موزیک در استوری اینستاگرام(مرحله 4)

۵. سپس مطابق شکل گزینه Music را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. پس از ورود به منوی موزیک، پس از انتخاب موزیک شما می توانید تا سقف ۱۵ ثانیه آن بخشی از آهنگ را که دوست دارید در استوری شما قرار بگیرد انتخاب نمایید.

مرحله 6

۷. در آخرین مرحله، محل قرار گیری موزیک را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه Send to، استوری را منتشر کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان انتخاب موزیک از حافظه گوشی وجود ندارد.

بدین ترتیب در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ساده می توانید موزیک مورد نظرتان را از بین موزیک های موجود انتخاب کنید و به استوری های خود اضافه کنید.