اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن ادمین به گروه‌های اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن ادمین به گروه‌های اینستاگرام

چگونه می توانم به تعداد ادمین های گروه در اینستاگرام اضافه کنم؟

اگر از کاربران نرم افزار محبوب اینستاگرام باشید حتما با قابلیت گروه در بخش دایرکت این نرم افزار آشنایی دارید و می دانید که این قابلیت برای ارتباط بیشتر افراد با یکدیگر می باشد. در واقع گروه های اینستاگرام قابلیت ها و امکانات زیادی دارد که بسیاری از افراد از آن ها مطلع نیستند و نحوه ی استفاده از آن را نمی دانند. به عنوان مثال یکی از قابلیت های این گروه ها این است که صاحب اصلی و سازنده ی گروه می تواند به تعداد ادمین های گروه بیافزاید و عضو مورد نظر خود را به عنوان ادمین جدید انتخاب کند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی افزودن ادمین به گروه‌های اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی افزودن اعضای جدید به گروه‌ های اینستاگرام، مبحث آموزش افزودن اعضای جدید به گروه‌ های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ساخت گروه در دایرکت اینستاگرام

۱. ابتدا جدید ترین نسخه اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

۲. سپس نسخه ی جدید برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. در صفحه اصلی اینستاگرام گزینه‌ی سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید تا وارد قسمت دایرکت و پیام‌ های اینستاگرام شوید.

۴. در صفحه جدید اولین گزینه در سمت راست و بالای صفحه را برای ایجاد گروه و چت جدید انتخاب کنید.

۵. در این مرحله برای تشکیل گروه نیاز است ۲ یا تعداد بیشتری از دوستان خود را از لیست ظاهر شده انتخاب کنید.

۶. پس از انتخاب لیست، گزینه Chat در سمت راست بالای صفحه  را انتخاب کنید تا گروه شما تشکیل شود.

۷. اکنون گروه شما تشکیل خواهد شد و شما و آن اعضایی که انتخاب کردید عضو‌ های این گروه خواهید بود.

 

چگونگی افزودن ادمین به گروه‌های اینستاگرام

همان طور که پیش تر گفتیم، گاهی اوقات ممکن است پس از تشکیل گروه در بخش دایرکت نرم افزار اینستاگرام، قصد افزودن ادمین به گروه را داشته باشید تا آن شخص هم بتواند افراد دیگری را به گروه اضافه کند زیرا تنها ادمین گروه می تواند به تعداد اعضای گروه اضافه کند.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله، باید نرم افزار اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ی موجود به روز رسانی نمایید تا تمام قابلیت های این برنامه برایتان نمایان شود.

۲. پس از دانلود نسخه ی جدید این برنامه، اقدام به نصب ان کنید.

۳. در این مرحله باید نرم افزار اینستاگرام را از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود انتخاب و اجرا کنید.

۴. سپس در منوی اولیه این برنامه، با کلیک بر روی آیکون به شکل موشک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، وارد بخش دایرکت خود شوید.

افزودن ادمین به گروه‌های اینستاگرام

۵. در این صفحه باید به دنبال گروه مورد نظر خود که قصد افزودن ادمین جدید به آن را دارید، جستجو کنید.

۶. پس از انتخاب گروه و ورود به آن، بر روی نام گروه که بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

افزودن ادمین به گروه‌های اینستاگرام

۷. در منوی جدیدی که برایتات نمایش داده می شود، باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه ی عمودی که در کنار نام شخص مورد نظرتان قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 7

۸. در صفحه ی جدید، در بین گزینه های موجود به دنبال گزینه ی Make admin را پیدا و بر روی آن کلیک کنید.

مرحله 8

 

۹. در نهایت فرد مورد نظرتان به عنوان ادمین جدید انتخاب می شود و می تواند از امکانات ادمین بودن در گروه ها استفاده کند. به عنوان مثال می تواند اشخاص جدیدی را عضو گروه کند.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات گروه های اینستاگرام، افراد مورد نظر خود را به عنوان ادمین گروه انتخاب کنید.