اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از اینستاگرام وب در ویندوز – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش استفاده از اینستاگرام وب

چگونگی باز کردن اینستاگرام وب در مرورگر

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوبی است که اکثر کاربران اینترنت با آن آشنا هستند. یکی از موضوعاتی که موجب محبوبیت بیشتر این اپلیکیشن شده، قابلیت استفاده از آن در سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز می باشد. برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر دو روش وجود دارد یکی استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام و دیگری نصب فایل نصبی مخصوص ویندوز ۱۰ است. ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه استفاده از اینستاگرام وب را به شما آموزش دهیم.

 

مراحل ورود به اینستاگرام وب

با استفاده از اینستاگرام روی مرورگر شما می توانید به راحتی با کامپیوتر شخصی و یا با لپ تاپ، به راحتی از اینستاگرام نسخه وب استفاده کنید. کاربران اینستاگرام می توانند با استفاده از یک مرورگر در سیستم خود، به سایت اینستاگرام دسترسی پیدا کنند و در حساب کاربری خود فعالیت کنند.

نکته: در زمان استفاده از این نسخه از اینستاگرام، شما می توانید پست های دیگران را مشاهده کنید، لایک کنید و یا حتی نظر بدهید اما نمی توانید پست به اشتراک بگذارید و این گزینه اصلا وجود ندارد.

برای ورود به حساب کاربری خود، مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید.

۱. برای استفاده از اینستاگرام وب ابتدا لازم است تا وارد وبسایت اینستاگرام شوید.

آموزش استفاده از اینستاگرام وب

۲. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نموده  گزینه Log In را انتخاب کنید.

۳. در این مرحله حساب کاربری شما نمایان می شود و شما می توانید پست‌های مختلف افراد را ببینید، لایک کنید،کامنت بگذارید، استوری فالوور هایتان را مشاهده کنید، به پروفایل شخصی و بخش Discover دسترسی داشته باشید، کاربران را جستجو نمایید و اعلانات مختلف اینستاگرام خود را بررسی کنید.

آموزش استفاده از اینستاگرام وب

محدودیت های استفاده از اینستاگرام وب

– در استفاده از نسخه وب که نسخه شبیه سازی نسخه تلفن همراه اینستاگرام می باشد یکسری از امکانات و قابلیت های موجود در نسخه تلفن همراه اینستاگرام وجود ندارد. مانند گزینه اعمال فیلترها

– اینستاگرام اخیراً گزینه افزودن چندین تصویر یا فیلم را در یک پست واحد اضافه کرده است. این از طریق وب سایت در دسترس نیست. برای ایجاد یک پست با اینستاگرام وب تنها می توانید همزمان یک تصویر بارگذاری کنید.

– در این حالت از اینستاگرام شما می توانید کاربران دیگر را در بخش کامنت تگ کنید اما نمی توانید اشخاص را بر روی عکس تگ کنید.

– در این نسخه از اینستاگرام ویرایش کپشن پست ها پس از به اشتراک گذاری آن ها امکان پذیر نمی باشد و برای انجام این کار باید از نسخه تلفن همراه استفاده کنید.