اینترنتتکنولوژیموبایل

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

اینستاگرام با اضافه کردن امکان Hands free که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است به شما امکان ضبط و به اشتراک گذاری یک آهنگ را به صورت گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام را می دهد .

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن IGTV در پست اینستاگرام و برای آشنایی با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام آموزش ساخت گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

 

مراحل گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

قبل از هر چیزی باید بدانید که شما در حالت عادی نمیتوانید یک آهنگ را به صورت کامل در استوری قرار دهید چرا که زمان استوری محدود است.

۱. ابتدا آخرین نسخه اینستاگرام را برای سیستم عامل خود دانلود کنید و بر روی آن نصب نمایید حالا نرم افزار را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید سپس بر روی علامت دروبین در بالای صفحه کلیک نمایید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

۲. در این بخش بر روی عبارت Hands-free کلیک کنید اکنون از بین موزیک های موجود در گوشی موزیک مورد نظر را پخش کنید و بر روی علامت ضبط ویدیو کلیک کنید. ( علامت دایره قرمز رنگ )

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

۳. وقتی ضبط آهنگ به پایان رسید بر روی علامت next کلیک کنید و سپس گزینه your history را انتخاب نمایید تا آهنگ در استوری اینستاگرام شما منتشر شود.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

منبع