اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های فهمیدن چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران

روش های فهمیدن چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران

امنیت و امکان شخصی‌سازی پروفایل یکی از موارد مهمی است که برای کاربران شبکه‌های اجتماعی اهمیت دارد. یکی از این موارد جذاب و خطرناک در این زمینه، فهمیدن چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران است. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چه کسانی اینستاگرام ما را میبینند؟ مدیران این شبکه اجتماعی راه‌هایی را پیش روی کاربران قرار داده‌اند تا بتوانند متوجه شوند بازدیدکنندگان از پروفایل اینستاگرام چه کسانی هستند. در این مطلب به این مسئله می‌پردازیم که آیا می‌توان متوجه شد چه کسانی پست اینستاگرام ما را چک میکنند؟ با ادامه این پست همراه ما باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت فیلتر در اینستاگرام، مبحث آموزش روش های ساخت فیلتر اینستاگرام با برنامه Spark AR Studio را مطالعه نمایید.

 

چگونه بفهمیم چه کسانی استوری اینستاگرام ما را چک میکنند؟

بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام را می‌توان به سادگی مشاهده کرد. کافی است روی Your Story (یا عکس پروفایلتان) که در بالا و سمت چپ قرار دارد، بزنید. سپس صفحه را به سمت بالا بکشید. در این بخش می‌توانید اسامی کاربرانی که استوری Instagram شما را مشاهده کرده‌اند، ببینید. اگر سوالتان این است که چگونه بفهمیم چه کسانی هایلایت اینستاگرام را دیده اند؟ همین شیوه را برای هایلایت استوری استفاده کنید. هایلایت موردنظر خود را باز کنید. صفحه را به بالا بکشید و نام بازدیدکنندگان هایلایت اینستاگرام را ببینید.

چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران

اگر ۲۴ ساعت از زمان استوری اینستاگرام شما گذشته باشد، باز هم تا ۴۸ ساعت این امکان وجود دارد که ببینید چه کسانی آن را مشاهده کردند. در این حالت به پروفایل خود بروید. سپس منوی سه خطی را باز کنید. Archive را انتخاب کنید. استوری موردنظر را باز کنید و صفحه را به بالا بکشید. ممکن است گاهی عدد ویو (View) بیشتر از تعداد کاربرانی باشد که استوری را مشاهده کرده‌اند. ممکن است فردی چند بار استوری شما را مشاهده کرده باشد به همین دلیل تعداد ویو بالاتر رفته است.

تئوری وجود دارد که می‌گوید افرادی که نامشان در اول لیست می‌آید، تعداد دفعات بیشتری استوری شما را دیده‌اند. با این حال، مدیران Instagram این امر را تایید نکرده‌اند.

 

چگونه بفهمیم چه کسانی فیلم اینستاگرام ما دیدن کرده اند؟

متاسفانه نمی‌توان بازدیدکنندگان ویدیو در اینستاگرام را مشاهده کرد. شما تنها می‌توانید از طریق لایک و کامنت متوجه شوید چه کسانی ویدئوی شما را مشاهده کرده‌اند.

چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران

برای ویدئو تعداد ویو هم مشخص است اما تنها می‌توان نام کاربرانی را که لایک کرده‌اند، مشاهده کرد.

 

آیا می‌توانیم متوجه شویم بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام چه کسانی هستند؟

چک شدن پروفایل اینستاگرام ما توسط دیگران

این سوال تنها یک پاسخ دارد، خیر! به هیچ عنوان گول تبلیغات برنامه‌های شخص ثالثی که ادعا می‌کنند می‌توانند بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام را نشان دهند، نخورید. اگر این برنامه‌ها را نصب کنید، باید اطلاعات خصوصی خود را وارد کنید. در این حالت آن‌ها به تمامی اطلاعات پروفایل اینستاگرام شما دسترسی پیدا خواهند کرد.

شما تنها از طریق لایک‌ها و کامنت‌های پست اینستاگرام می‌توانید ببینید چه کسانی پست شما را دیده‌اند و وارد صفحه شما شده‌اند. اگر پروفایل خصوصی داشته باشید، کسی که شما را فالو نکرده باشد نمی‌تواند به اطلاعات درون صفحه شما دسترسی پیدا کند. با این اوصاف متوجه شدن دیدن پروفایل اینستاگرام توسط دیگران هم امکان‌پذیر نیست.

 

منبع