اینترنتموبایل

آموزش پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام

نحوه پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام

در بعضی از پست های اینستاگرام به دلیل بازدید زیاد ممکن است کامنت های زیادی دریافت و حوصله پاک کردن تک تک آنها را نداشته باشید و یا اینکه بخواهید نظر محبوب خود را در بالا لیست نظرات نمایش دهید. برای حل این مشکل می توانید از قابلیت حذف گروهی کامنت پیج اینستاگرام و قابلیت پین کردن استفاده کنید. با ما در مبحث آموزش پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

حذف دسته ای نظرات اینستاگرام در iOS و اندروید

در این روش شما می توانید نظرات منفی یا نظراتی که نمی خواهید در زیر پست شما باشد را حذف کنید. با استفاده از این روش شما فقط می توانید ۲۵ کامنت را به صورت همزمان پاک کنید و باید کامنت ها را به صورت دستی انتخاب کنید.

برای حذف کامنت اینستاگرام به صورت دسته جمعی در iOS، ابتدا باید وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و به پست مورد نظر خود بروید و قسمت کامنت ها را باز کنید. برای مدیریت گروهی نظرات اینستاگرام در این قسمت گزینه Manage Comments را انتخاب کنید. وقتی به قسمت مدیریت کامنت ها رفتید، کامنت های مورد نظر خود را انتخاب و گزینه Delete را بزنید. یک پیام پاپ آپ برای شما ظاهر می شود. اگر مطمئن هستید که می خواهید کامنت های انتخابی را حذف نمایید بر روی گزینه Delete Comments ضربه بزنید.

پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام

برای حذف گروهی کامنت ارسالی در اینستاگرام در اندروید ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و پس از ورود به پس مورد نظر به قسمت کامنت های بروید. در این قسمت یک کامنت را که می خواهید حذف کنید انگشت خود را بر روی آن گذاشته و نگه دارید. پس از تیک خوردن کامنت اول، دیگر کامنت ها را که می خواهید حذف کنید تیک بزنید. توجه داشته باشید که فقط می توانید ۲۵ کامنت را به صورت همزمان پاک کنید نه بیشتر.

برای حذف کامنت ها بر روی سه نقطه بالا صفحه ضربه بزنید و Delete یا Block را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Delete فقط کامنت ها حذف می شود ولی با انتخاب گزینه Block علاوه بر حذف گروهی نظرات پست اینستاگرام، افراد ارسال کننده کامنت هم بلاک خواهند شد و دیگر قادر به ارسال کامنت در زیر پست های شما نخواهند بود.

 

آموزش کنترل تگ و منشن اینستاگرام

شاید برای بعضی از افراد منشن شدن زیر پست ها یا تگ کردن آنها آزاد دهنده باشد. برای جلوگیری از این مشکل شما می توانید تگ و منشن کردن را محدود کنید. برای تنظیم این قابلیت اینستاگرام ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و به قسمت Settings > Privacy بروید. در این قسمت شما می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را تنظیم کنید.

اگر می خواهید تگ های خود را محدود کنید وارد گزینه Tags شوید. و اگر می خواهید زیر پست ها منشن نشوید به قسمت Mention بروید.

وارد هر کدام از دو گزینه بالا که بشوید شما سه گزینه مشاهده خواهید کرد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده است.

اگر شما گزینه Everyone را انتخاب کنید که به صورت پیش فرض هم انتخاب شده است، تمام افراد بدون محدودیت می توانند شما را منشن یا تگ کنند. اگر مشکلی با منشن یا تگ شدن در زیر پست ها ندارید می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

گزینه Only People You Follow را اگر فعال کنید فقط کسانی که شما فالو کرده اند می توانند شما را منشن یا تگ کنند از این روش نیز می توان برای افزایش فالوور استفاده کرد.

اگر گزینه No One را انتخاب کنید دیگر هیچ کس نمی تواند شما را منشن یا تگ کند. این گزینه برای افرادی مفید است که حوصله منشن شدن ندارند و برایشان آزار دهنده است.

پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام

 

پین کردن کامنت ها در اینستاگرام

در اینستاگرام شما می توانید کامنت های مهم و جالب را پین کنید تا دیگران نیز به این کامنت ها بیشتر توجه کنند. برای پین کردن کامنت در iOS کافیست که کامنت را به سمت چپ بکشید و گزینه Pin را انتخاب کنید. اینستاگرام محدودیتی برای پین کردن پیام ها قرار داده که فقط شما می توانید در یک پست ۳ کامنت را پین کنید.

پین کردن و حذف گروهی کامنت و کنترل منشن در اینستاگرام

 

منبع