اینستاگرامشبکه های اجتماعیکامپیوتر

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم با کامپیوتر و لپتاپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم

روش پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم با کامپیوتر و لپتاپ

در حال حاضر هیچ برنامه مطمئن و یا قابل قبول برای استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر یا لپتاپوجود ندارد. بهترین روش استفاده از اینستاگرام داخل مرورگر است. در این مطلب به آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم با کامپیوتر و لپتاپ خواهیم پرداخت.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی استفاده از مود تایپ برای رنگی کردن استوری ها، مبحث آموزش استفاده از حالت Type برای رنگی کردن متن در استوری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

مرحله ۱: به اینستاگرام رفته و ابزار برنامه نویسی را باز کنید

برای شروع Instagram.com را در گوگل کروم باز کنید و مطمئن شوید که وارد حساب کاربری خود شده اید. بر روی قسمتی از صفحه راست کلیک کنید و پانل Developer Tools را باز کنید. همچنین می توانید از میانبر صفحه کلید Ctrl +Shift+ I در ویندوز یا Cmd Option I در Mac استفاده کنید.

این کار پانلی را در سمت راست صفحه باز می کند. لازم نیست که در مورد هر یک از این گزینه ها نگران باشید.

پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم

 

مرحله ۲ : حالت نما را به نمای موبایل تغییر دهید

در گوشه بالا سمت چپ پنجره Developer Tools، نمادی را مشاهده می کنید که مانند تلفن در کنار رایانه لوحی است. با کلیک بر روی این گزینه برای تغییر به حالت موبایل استفاده کنید همچنین می توانید از میانبر صفحه کلید Ctrl +Shift+ M در ویندوز یا Cmd+ Shift+ M در Mac استفاده کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم

این حالت به وب سایت می گوید که از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید. بنابراین می توانید رابط کاربر را شبیه به آنچه که قبلاً در Android یا iOS می دیدید، ببینید. برای ادامه استفاده از رابط تلفن همراه ، ابزارهای برنامه نویس را باز نگه دارید ، زیرا با بسته شدن آن به نسخه دسک تاپ باز می گردید.

 

مرحله ۳: عکس خود را در اینستاگرام بارگذاری کنید

در انتهای صفحه، باید نمادهای مختلف برای زبانه های مختلف اینستاگرام را مشاهده کنید. اگر این سطر از نمادها را نمی بینید، با ریفرش صفحه باید ظاهر شود. برای بارگذاری هر عکس از رایانه خود با استفاده از File Explorer یا Finder روی نماد Plus کلیک کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم

به طور پیش فرض، اینستاگرام فقط به شما امکان می دهد چند نوع تصویر از جمله JPEG را بارگذاری کنید. اگر می خواهید PNG یا چیز دیگری را بارگذاری کنید ، ابتدا باید یک تغییر کوچک ایجاد کنید.

در ویندوز، روی کادر Custom Files در گوشه پایین سمت راست File Explorer کلیک کرده و آن را به All Files تغییر دهید. اگر در Mac هستید، روی دکمه options در سمت چپ پایین Finder کلیک کنید و کادر Format را از Custom Files به All Files تغییر دهید.

پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم

 

مرحله ۴: تصویر خود را ویرایش کنید

پس از انتخاب تصویر، گزینه ها یی را در زبانه edit برای انجام ویرایش در دسترس دارید. می توانید کادر اطراف آن را آنرا بکشید تا آنطور که می خواهید تصویر را قاب بندی کنید. با استفاده از دکمه Rotate ، در هر بار ۹۰ درجه تصویر را بچرخانید. برای جابجایی بین حالت نمایش تمام صفحه یا اندازه مربع ، روی دکمه full-size در پایین سمت چپ کلیک کنید.

به تب Filter در انتهای صفحه بروید تا یکی از فیلترهای بسیاری که در اینستاگرام وجود دارد اعمال شود. همانطور که متوجه خواهید شد ، با استفاده از این روش ، همه ابزارهای ویرایش در Instagrams وجود ندارد. توصیه می کنیم قبل از آپلود کردن عکس های خود در اینستاگرام ، از یک برنامه ویرایش عکس در رایانه خود استفاده کنید.

پست گذاشتن در اینستاگرام مرورگر کروم

سپس روی دکمه Next کلیک کنید، می توانید یک عنوان را برای تصویر وارد کنید ، مکان عکس را تنظیم کرده و در صورت تمایل افراد را برچسب گذاری کنید. سپس همه افرادی که تگ کردید عکسی که شما ارسال می کنید را ست می کنند.

 

منبع