اینترنتبرنامه اندرویدتکنولوژیکامپیوترموبایل

آموزش نصب برنامه از استور اندرویدی مایکت

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استور اندرویدی مایکت

آموزش نصب برنامه از استور اندرویدی مایکت

اگر بدنبال بزرگتربن مجموعه برنامه های اندروید باشید قطعا بهترین انتخاب PlaySrote می باشد که مارکت رسمی اندورید بوده که هر روزه هزاران اپلیکیشن دیگر به آن اضافه خواهد شد و همچنین نسخه های جدید این برنامه ها نیز برای اولین بار در این مارکت منتشر خواهند شد. با توجه به زبان انگلیسی این برنامه و مشکلاتی که در دانلود آن برای کاربران ایرانی پیش می آید بهترین جایگزین ها استور اندرویدی مایکت می باشد.

نکته: شما می‌توانید آخرین نسخه برنامه مایکت را از طریق لینک مستقیم به صفحه برنامه مایکت برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید دانلود و نصب کنید.

همچنین می توانید برای یادگیری چگونگی نصب مارکت بازار و نحوه نصب برنامه و بازی از این فروشگاه مبحث آموزش نصب برنامه بازار را مطالعه نمایید.

 

پخش ویدئو

یکی از قابلیت های جالب مایکت این است که شما می توانید ویدئو های مربوط به معرفی اپلیکیشن هارا مشاهده کنید، قطعا برای شما هم پیش آمده که با دیدن عکس های یک برنامه تصمیم به دانلود آن گرفته اید اما پس از دانلود متوجه می شوید فضای این برنامه با چیزی که تصورش را می کردید متفاوت است، اما با استفاده از این قابلیت مایکت می توانید ویدئو های مربوط به هر برنامه را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

استور اندرویدی مایکت

 

بازی ها و برنامه ها

یکی از مهم ترین نیاز های کاربران اندروید نیاز به دانلود جداگانه دیتای برخی برنامه ها و بازی ها می باشد که بعد از دانلود فایل نصبی برنامه ها نیازمند دانلود دیتای آن ها نیز هستند. یکی از قابلیت هایی که مایکت دارد این است که دیتای بازی ها و برخی برنامه ها را در صفحه ی آن ها قرار داده است تا با دانلو برنامه، دیتای آن ها نیز به طور خودکار دانلود شوند و نیازی به انجام مراحل اضافی توسط کاربران نباشد.

استور اندرویدی مایکت

دانلود حجم کم در هنگام بروز رسانی

با استفاده از این قابلیت زمانی که نسخه جدید از یک برنامه منتشر می شود دیگر نیازی نیست برای بروز رسانی حجم کل برنامه را دانلود کنید بلکه فقط حجم بروز رسانی جدید را دانلود می کنید.

استور اندرویدی مایکت

دانلود بصورت مستقیم از سایت

برای دانلود برنامه ها و بازی از مارکت ها مانند Play Store حتما باید اپلیکیشن آن را دانلود کنید و وبسایت آن ها جنبه نمایشی دارد و گزینه دانلود در آن موجود نیست، اما مایک شرایطی را فراهم می آورد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اپلیکیشن و تنها از طریق وبسایت مایکت برنامه ها و بازی های مورد نظرشان را دانلود کنند.

استور اندرویدی مایکت

دانلود زمان دار

این روز ها کاربران اینترنت از بسته های حجمی شبانه استفاده می کنند و معمولا دانلود های خود را در آن زمان انجام می دهند که عملیات دانلود نیم بها و با سرعت بیشتری است. در مایکت شما این امکان را دارید که می توانید به جای دریافت و دانلود آنی برنامه مورد نظرتان آن را به لیست زمان بندی ها اضافه کنید تا به طور خودکار در زمان تعیین شده توسط شما شروع به دانلود کند.

استور اندرویدی مایکت

استور اندرویدی مایکت

در این مقاله سعی کردیم امکانات فروشگاه مایکت را به روشی ساده به شما معرفی کنیم، این امکانات و قابلیت های جذاب مایکت را به یکی از مارکت های محبوب کاربران اندروید تبدیل کرده که به سرعت توانسته رقیبی برای بازار و گوگل پلی باشد.