برنامه اندرویدکامپیوترموبایل

آموزش روش های کنترل گوشی اندروید با کامپیوتر و لپ تاپ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش روش های کنترل گوشی اندروید با کامپیوتر و لپ تاپ

آموزش چگونگی کنترل گوشی اندروید با PC

خوشبختانه کنترل گوشی اندروید با PC آسان است. احتمالاً آرزو کرده اید که می توانستید دستگاه اندروید خود را هر از گاهی از طریق رایانه کنترل کنید. شاید تلفن شما در کیف شما باشد ، یا در کلاس باشید و می خواهید روشی ظریف برای پیام دادن به کسی داشته باشید. یا شاید لازم باشد متن زیادی را تایپ کنید یا در صفحه بزرگتر به چیزی نگاه کنید.

در اینجا بهترین گزینه ها برای کنترل گوشی اندروید با PC وجود دارد، از گزینه ای که از قبل در ویندوز تعبیه شده است تا برنامه منعکس کننده تمام صفحه.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با بهترین سایت های ویرایش و فیلتر گذاری روی عکس به صورت آنلاین مبحث معرفی بهترین سایت های ویرایش و افکت گذاری عکس توسط هوش مصنوعی را مطالعه نمایید.

 

۱. کنترل گوشی اندروید با PC از طریق ویندوز

اگر از ویندوز استفاده می کنید ، قبلاً راهی اساسی برای دسترسی به رایانه از طریق تلفن به شما ارائه شده است. این از طریق برنامه Your Phone در ویندوز ۱۰ کار می کند.

Your Phone یک برنامه داخلی است که به شما امکان می دهد ۲۵ عکس اخیر خود را مشاهده کنید ، پیام های متنی ارسال و دریافت کنید و تماس ها را در رایانه خود مدیریت کنید. مایکروسافت همچنین یک ویژگی بازتاب صفحه را ارائه می دهد که از تعداد محدودی دستگاه پشتیبانی می کند.

برای راه اندازی تلفن خود:

۱. برنامه Phone خود را در Windows به روز کنید و Phone Phone Companion خود را در Android نصب کنید.

۲. وارد حساب Microsoft خود در هر دو دستگاه شوید.

۳. برنامه را روی تلفن و رایانه شخصی خود راه اندازی کنید ، سپس برای پیوند دادن این دو ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

روند راه اندازی می تواند کمی آزار دهنده باشد ، اما پس از پایان کار ، بسیار خوب کار می کند. اگر فقط به یک روش سریع برای پاسخ دادن به متن های لپ تاپ خود نیاز دارید ، ارزش آزمایش را دارد.

 

۲. از طریق رایانه با AirDroid به تلفن خود دسترسی پیدا کنید

آموزش روش های کنترل گوشی اندروید با کامپیوتر و لپ تاپ

AirDroid مانند نسخه بسیار قدرتمندتری از تلفن شما است. این برنامه به شما امکان دسترسی به دسکتاپ به بیشتر ویژگی های مهم تلفن شما را می دهد و برای استفاده از آن حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. در حالی که AirDroid رایگان است ، می توانید برای ویژگی های بیشتر حتی در نسخه برتر مشترک شوید.

این سرویس یک برنامه دسکتاپ برای ویندوز و مک ارائه می دهد ، اما شما به آن نیازی ندارید زیرا در هر مرورگر وب اصلی در هر سیستم عامل کار می کند. این کار بسیار آسان است و استفاده از آن را در رایانه مشترک ایمن می کند.

AirDroid به شما امکان می دهد تلفن اندرویدی خود را از طریق رایانه یا در صورت اتصال هر دو دستگاه به یک شبکه از طریق Wi-Fi کنترل کنید.

 

برای شروع کار با AirDroid:

 ۱. AirDroid را روی تلفن خود نصب کنید. در صورت درخواست ، مجوزها را بپذیرید.

۲. مرورگری را روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود باز کنید و به وب سایت web.airdroid.com بروید. صفحه ای بارگذاری می شود که کد QR را نشان می دهد.

۳. AirDroid را روی تلفن خود راه اندازی کنید و روی نماد اسکن در بالای صفحه در کنار AirDroid Web ضربه بزنید.

۴. کد QR را اسکن کنید.

۵. روی Sign In ضربه بزنید (حتی اگر حساب کاربری ایجاد نکرده باشید). شما اکنون متصل شده اید. ویژگی های تلفن شما در پنجره مرورگر قابل دسترسی است.

رابط AirDroid Web شبیه دسکتاپ است و اگر به حالت تمام صفحه بروید بسیار عالی به نظر می رسد. با استفاده از ابزارها و اطلاعات مربوط به تلفن در سمت راست ، می توانید برنامه ها و عملکردهای موجود خود را در سمت چپ مشاهده کنید. در بالا پانلی وجود دارد که می توانید برای جستجوی برنامه ها ، برقراری تماس ، تنظیم هشدارها و غیره از آن استفاده کنید.

 

ویژگی های AirDroid

AirDroid با برنامه های شخص ثالث کار نمی کند ، بنابراین نمی توانید از Snapchat در لپ تاپ خود استفاده کنید. اما این تنها محدودیت عمده است.

می توانید تماس بگیرید ، به علاوه پیام متنی را بفرستید و بخوانید. هم چنین دسترسی به عکس ها و فیلم های ذخیره شده در تلفن شما و هم چنین موسیقی ذخیره شده محلی را فراهم می کند.

علاوه بر این ، ابزارهای زیادی وجود دارد که به طور یکپارچه تلفن و دسکتاپ شما را بهم پیوند می دهد. شما می توانید به صورت بی سیم داده ها را از کامپیوتر خود به تلفن خود منتقل کنید ، یک URL در دسکتاپ وارد کنید و صفحه وب را در تلفن خود باز کنید و فایلهای APK را از راه دور نصب کنید.

شما برای چند ویژگی به یک حساب احتیاج دارید و برخی از آنها با نسخه رایگان محدود شده اند. هزینه ارتقا Air به AirDroid Premium 3.99 دلار در ماه یا ۲۹.۹۹ دلار در مدت یک سال است ، اما همه به غیر از پیشرفته ترین کاربران ، گزینه رایگان را کافی می دانند.

دانلود : AirDroid

 

۳. از راه دور از طریق رایانه با AirDroid Cast به اندروید دسترسی پیدا کنید

آموزش روش های کنترل گوشی اندروید با کامپیوتر و لپ تاپ

AirDroid از یک ویژگی اصلی معکوس پشتیبانی می کند ، اما برای کنترل بیشتر می توانید از AirDroid Cast استفاده کنید که به شما امکان می دهد تلفن خود را از روی دسکتاپ خود کنترل کنید.

برای شروع ، باید AirDroid Cast را برای Windows یا Mac و همچنین برنامه Android AirDroid Cast را روی تلفن خود دانلود کنید.

حالا برنامه ها را روی هر دو دستگاه راه اندازی کنید. در برنامه دسکتاپ خود یک کد QR مشاهده خواهید کرد. روی نماد اسکن ضربه بزنید ، کد را اسکن کنید ، سپس روی شروع Casting ضربه بزنید. برای اهداف امنیتی ، از شما خواسته می شود که در دسکتاپ خود اجازه دهید و اکنون در تلفن خود شروع کنید.

پس از این ، شما متصل خواهید شد. AirDroid Cast فقط در نسخه رایگان امکان بازتاب اولیه را فراهم می کند ، اما اگر می خواهید کنترل کامل لمس از طریق Windows PC یا Mac خود را انجام دهید می توانید با پرداخت ۳.۴۹ دلار در ماه به روز شوید. یک دوره آزمایشی رایگان نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که متناسب با نیاز شماست.

برخلاف AirDroid ، شما می توانید با برنامه های شخص ثالث در Cast کار کنید ، و همچنین می توانید فایل ها را به تلفن خود و از آن منتقل کنید. از آنجا که این برنامه صفحه نمایش تلفن شما را منعکس می کند ، برای استفاده از آن باید صفحه را روشن نگه دارید.

دانلود : AirDroid Cast برای Android | Windows | Mac

 

۴. تلفن Android را از طریق رایانه شخصی با Vysor کنترل کنید

Vysor به روشی مشابه AirDroid Cast کار می کند. این سیستم عامل برای ویندوز ، مک ، لینوکس و سیستم عامل Chrome در دسترس است. این در نسخه های رایگان و دارای پرداخت ارائه می شود. نسخه رایگان به اندازه کافی خوب است که  آنچه را که بخواهید به شما ارائه بدهد ، اما محدود است – شامل تبلیغات است و فقط می توانید از اتصال سیمی استفاده کنید.

اما آنچه Vysor را عالی می کند این است که تقریباً هیچ فرآیند نصب یا پیکربندی وجود ندارد. شما باید USB Debugging را فعال کنید ، اما همه همین است. فقط Vysor را روی رایانه خود نصب کنید و تلفن خود را متصل کنید. همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد.

در طول مسیر برنامه ای به دستگاه Android شما هدایت می شود. اگر می خواهید این را حذف نصب کنید ، می توانید با رفتن به Settings > Apps & notifications در دستگاه Android خود این کار را انجام دهید.

 

ویژگی های Vysor

پس از اتمام نصب ، صفحه تلفن خود را در یک پنجره روی دسکتاپ خود آینه می بینید. دکمه های مفیدی برای عکسبرداری از صفحه ، ضبط صفحه نمایش و کنترل میزان صدا وجود دارد. همه کارهای دیگر را می توانید با ماوس خود در صفحه لمسی مجازی انجام دهید.

آموزش روش های کنترل گوشی اندروید با کامپیوتر و لپ تاپ

از آنجا که Vysor یک سرویس بازتاب صفحه است ، هیچ نگرانی در مورد سازگاری برنامه وجود ندارد. هر چیزی که روی تلفن شما اجرا شود در دسکتاپ قابل استفاده خواهد بود. این شامل بازی می شود ، اگرچه تأخیر در بازی هایی که نیاز به واکنش سریع دارند مسئله ای خواهد بود.

دانلود: Vysor برای Windows | Mac | Linux

 

راه های دیگر برای کنترل گوشی اندروید با PC

چند برنامه دیگر وجود دارد که می توانید برای دستیابی به تلفن خود از طریق رایانه به آن ها نگاه کنید. MightyText بیشتر در مورد پیام رسانی ، شبیه به تلفن شما ساخته شده است. در همین حال ، Pushbullet به AirDroid نزدیکتر است ، البته گزینه گران تری است.

علاوه بر این ، ApowerMirror وجود دارد ، یک برنامه منعکس کننده صفحه نمایش مشابه Vysor. این برنامه با یک برنامه مستقل برای ویندوز و مک همراه است ، با محدودیت نسخه رایگان. ارتقا to به برنامه کامل گرانتر از Vysor است.

هم چنین یک برنامه منبع باز رایگان به نام Scrcpy وجود دارد که ویژگی های مشابه آنهایی را که باید در Vysor پرداخت کنید ، ارائه می دهد. این عالی به نظر می رسد ، اما متاسفانه بسیار دور از کاربر پسند بودن است. روند نصب بیشتر درگیر است و فقط از طریق خط فرمان می توانید تنظیمات برنامه را تنظیم کنید. هنوز هم ، اگر کاربر پیشرفته تری هستید ، ارزش دارد که به آن توجه کنید.

 

از Android در دسکتاپ با شبیه ساز استفاده کنید

اکنون شما بهترین گزینه ها را برای استفاده از تلفن Android خود از طریق لپ تاپ یا دسکتاپ می شناسید. آن ها به شما امکان می دهند دستگاه های خود را از هر آنچه در حال حاضر بهتر کار می کنند ، اداره کنید.

یک گزینه دیگر این است که تلفن خود را مستقیماً کنترل نکنید ، بلکه به جای آن از شبیه ساز استفاده کنید. این به شما امکان می دهد با اجرای اندروید در داخل یک برنامه ، از برنامه های تلفن همراه مورد علاقه خود استفاده کنید یا بازی های گوشی هوشمند را روی لپ تاپ خود انجام دهید