اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

نحوه خروج از تمام اکانت های اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

خروج از تمام اکانت های اینستاگرام

چگونه می توانم از تمام اکانت های موجود در اینستاگرام خودم به صورت یکجا خارج شوم؟

نرم افزار محبوب اینستاگرام از آن دسته نرم افزار هایی است که در هر به روز رسانی خود قابلیت ها و امکانات جدیدی را به الگوریتم خود اضافه می کند که نمونه آن را در شبکه های اجتماعی دیگر نمی توانید پیدا کنید. یکی از آن دسته قابلیت هایی که به تازگی و در به روز رسانی های اخیر به این نرم افزار افزوده شده است، امکان خروج از تمام حساب های کاربری موجود در تلفن همراه به صورت یکجا می باشد که با استفاده از آن در سریع ترین زمان ممکن می توانید از تمامی آن ها Logout کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه خروج از تمام اکانت های اینستاگرام  را به شما آموزش دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام ، مبحث آموزش قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه خروج از تمام اکانت های اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار و خروج از تمامی حساب های کاربری خود در نرم افزار اینستاگرام هستید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. پس از نصب نرم افزار، باید آن را از بین برنامه های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

خروج از تمام اکانت های اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

خروج از تمام اکانت های اینستاگرام

۶. در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، گزینه Logout from all accounts را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار محبوب اینستاگرام، از تمام حساب های کاربری خود به صورت یکجا خارج شوید.