اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام

قابلیت اسپویلر تلگرام چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود؟

قابلیت اسپویلر(Spoiler) تلگرام یکی از قابلیت ها و امکانات جدید نرم افزار محبوب تلگرام است که اگر از کاربران این نرم افزار باشید با استفاده از این قابلیت منحصر به فرد که تاکنون در هیچ یک از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ارائه نشده است، می توانید قسمتی از متن پیام خود را پنهان کنید و خواننده در صورت دلخواه می‌تواند روی آن بزند تا پیام را ببیند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم به معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام بپردازیم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی حل مشکل نمایش هشدار پیام تلگرام ، مبحث حل مشکل نمایش هشدار پیام تلگرام را مطالعه نمایید.

 

اسپویلر چیست؟

قابلیت اسپویلر یا پنهان کردن پیام در تلگرام ممکن است در بخشی از پیام های شما، اسپویلری وجود داشته باشد. (از فیلم، کتاب، داستان و یا هر چیزی دیگری). و ممکن است برخی اعضای یک گروه چت، نخواهند این اسپویلر را ببینند. به این ترتیب، فقط آن‌ هایی که می‌ خواهند پیام را ببینند، روی آن می‌ زنند و پیام را مشاهده می‌ کنند. و در عین حال، چیزی برای بقیه اسپویل نمی‌ شود.

 

نحوه استفاده از قابلیت اسپویلر تلگرام

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار تلگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس در منوی اولیه نرم افزار تلگرام، از بین تمام گفتگو ها، گفتگوی مورد نظر خود را جستجو کنید.

۴. در این مرحله کافی است تا پیام مورد نظر خود را تایپ کنید و بخشی از آن را که می‌خواهید به صورت اسپویلر فرستاده شود، انتخاب کنید.

۵. در بین گزینه هایی که پس از انجام این کار برای شما نمایش داده می شود، در نسخه اندروید، گزینه اسپویلر در بین همین گزینه‌هاست. ولی در نسخه iOS، باید گزینه B / U را انتخاب کنید.

معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام

۶. در این مرحله می‌بینید که گزینه اسپویلر یا Spoiler به نمایش درآمده. آن را انتخاب کنید تا متن انتخابی شما، ویژگی اسپویلر بگیرد.

معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام

۷. حالا می‌توانید آن را ارسال کنید. متن به شکلی که در تصویر زیر می‌بینید، ارسال می‌شود.

مرحله 7

۸. اکنون اگر شخص مورد نظر بخواهد پیام شما را ببیند باید بر روی پیام مخفی شده ضربه بزند تا پیام شما نمایان شود.

بذین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام پرداخیتم و به شما آموختیم که چگونه می توانید با استفاده از این قابلیت پیام های سرگرم کننده بفرستید.

منبع