اینترنتشبکه های اجتماعی

معرفی شبکه اجتماعی لینکدین(Linkedin)

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی شبکه اجتماعی لینکدین(Linkedin)

شبکه اجتماعی تازه وارد لینکدین (Linkedin) چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

امروزه شبکه های اجتماعی هستند که بخش عمده ای از زندگی روزانه ی ما را در بر گرفته اند و افراد به وسیله ی این شبکه های اجتماعی کارها و امور خود را انجام می دهند و با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار می کنند. در این میان یکی از شبکه‌ های اجتماعی که روز به روز مهم‌ تر می‌ شود، لینکدین است. چرا که لینکدین ارتباط حرفه‌ ای و کاری میان افراد را راحت‌ تر از هر زمان دیگری کرده است. به همین دلیل ما در ادامه ی این مطلب به معرفی شبکه اجتماعی لینکدین و چگونگی کار با آن می پردازیم.

نکته: شما می توانید برای ورود به وبسایت شبکه اجتماعی لینکدین از این لینک استفاده کنید.

 

لینکدین (Linkedin) چیست؟

لینکدین شبکه اجتماعی محبوبی است که با هدف خاصی ایجاد شده. هدف لینکدین برخلاف توییتر یا اینستاگرام که برای اشتراک گذاشتن لحظات زندگی شخصیمان است، اشتراک گذاشتن مسائل مربوط به زندگی حرفه‌ ای و شغلی است. در لیندکین کاربران برای ایجاد ارتباط با همکارانشان و پیشرفت در مسیر شغلی خود فعالیت می‌ کنند.

لینکدین هم برای برندهای شخصی و هم برای کسب و کارها، بسیار مفید است. کسب و کارها می‌ توانند افراد متخصص مورد نیاز خود را با دردسر کمتری در این فضا پیدا کنند. به همین دلیل هم داشتن یک اکانت لینکدین به شما کمک می‌ کند تا موقعیت‌ های شغلی بیشتری پیش رویتان قرار بگیرد.

علاوه بر آن در پروفایل لینکدین شما، خلاصه‌ ای از مهارت‌ ها و دستاورد های شغلیتان وجود دارد و بدین ترتیب با ساختن اکانت لینکدین، در واقع یک رزومه آنلاین برای خود می‌ سازید.

بنابراین برای دنبال کردن اخبار حوزه کاری خود، پیدا کردن شغل‌ های جدید و بهتر و ارائه توانایی‌ های شغلی و حرفه‌ ای خود می‌ توانید از لینکدین استفاده کنید.

 

عملکرد های شبکه اجتماعی لینکدین(Linkedin)

-ثبت و ارائه رزومه

– استخدام

– راهی برای ارتباط

– برندینگ

– جستجوی شغل

عملکرد های لینکدین(Linkedin)

 

نحوه دسترسی به لینکدین (Linkedin)

لینکدین مثل بیشتر اپلیکیشن‌ ها و بستر های دیگر، از راه‌ های مختلفی قابل استفاده است. شما هم از طریق وب‌ سایت لینکدین و هم با نصب اپلیکیشن روی دسکتاپ و موبایل می‌ توانید از این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

 

منبع