اینترنت

معرفی ۲۵ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی

۲۵ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی

اینترنت یکی از بهترین مکان ها برای سرگرم کردن شماست که می تواند در مواقع بی حوصلگی و کسالت، اوقات خوب و سرگرم کننده ای را برایتان رقم بزند. مطلب امروز ما شامل معرفی سایت های فوق العاده جالب است که به شما کمک می کند اوقات فراغتتان را به شکل سرگرم کننده ای سپری کنید. اگر از دیدن ویدئوهای گربه ها یا دابسمش های تکراری خسته شده اید، جای درستی آمده اید! این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید!

ما اینجا لیستی از ۲۵ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی در اختیارتان می گذاریم. مطمئنا بعد از خواندن این مطلب، دفعه بعد که احساس بی حوصلگی و کسالت کردید برای پیدا کردن یک سایت جالب و سرگرم کننده سردرگم نمی شوید. این سایت ها نه تنها شما را سرگرم می کنند بلکه ممکن است چیزهای مفیدی هم از آنها یاد بگیرید که بعدها به دردتان می خورند.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ذخیره آهنگ از سایت اسپاتیفای مبحث آموزش روش های دانلود آهنگ از اسپاتیفای با کامپیوتر و موبایل را مطالعه نمایید.

 

برای ورود به هر سایت کافیست روی عنوان آن کلیک کنید.

 

۱- پیچ رسانه ۶۰ ثانیه ای (پر از کلیپ های عالی ۱ دقیقه ای)

این پیج اینستاگرام می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد. مطالب فوق العاده جالب و جذاب در همه زمینه ها با زبانی شیوا در آن به صورت روزانه قرار داده شده اند و هر کلیپ فقط یک دقیقه است اما واقعا برای رفع بی حوصلگی عالی ست.

 

۲- سایت شبکه خلاقیت (پر از عکسهای طراحی شده متفاوت و فوق العاده جالب)

این سایت بسیار جالب مملو از طرح های هوشمندانه، متفاوت و حیرت انگیزی ست که توسط ذهن بشر طراحی شده اند. شما را میتواند تا مدت ها سرگرم کند و باعث رفع بی حوصلگی شما گردد. حتما به این سایت روزانه سر بزنید نه تنها دیدن تصاویر ذهن شما را باز می کند بلکه از دیدن آنها لذت خواهید برد.

 

۳- Little Alchemy 2 (یک بازی جالب با عناصر طبیعت)

این سایت یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین سایت هایی است که در اینترنت می توانید پیدا کنید. همانطور که از اسمش هم مشخص است، این سایت از موارد مختلفی تشکیل شده. در واقع سایت Little Alchemy 2 سایتی برای بازی است. وقتی وارد سایت می شوید کارتان را با عناصر مختلفی مثل زمین، آب، هوا و آتش شروع می کنید.

هدف شما در این بازی ساختن چیزهای جدید و مختلف است. مثلا اگر زمین و هوا را با هم ترکیب کنید گرد و غبار ساخته می شود. هیچ قانون خاصی برای ترکیب عناصر با هم وجود ندارد و همه چیز به خلاقیت خودتان برمی گردد. شما باید عناصر مختلف را با هم ترکیب کنید و به کشف جدید برسید! مطمئن باشید موقع بازی کردن در این سایت آنقدر سرگرم می شوید که اصلا نمی فهمید زمان چطور سپری شد!

 

۴- TwinsOrNot.net (حدس زدن سن شما و پیدا کردن همزادتان)

تا حالا به سایت How-Old.net متعلق به ماکروسافت سر زده اید؟ این سایت سرگرم کننده و جالب سعی می کند سن شما را حدس بزند و یک بازی هم در این سایت وجود دارد که با آن شما سعی می کنید سن دیگران را حدس بزنید. حالا یک سایت دیگر از ماکروسافت هم اینجا به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا افرادی که شبیه شما هستند را پیدا کنید!

TwinsOrNot.net به شما این امکان را می دهد که بفهمید چهره تان چقدر با چهره یک فرد دیگر تطابق دارد. با اینکه این سایت همزاد شما را پیدا نمی کند اما اگر شما و شخص دیگری شبیه هم باشید به شما اطلاع می دهد.

برای دیدن اینکه آیا فرد مورد نظرتان همزاد شما هست یا نه، فقط کافیست عکسی از آن شخص را کنار عکس خودتان بارگذاری کنید. بعد این سایت به شما می گوید که چهره شما چقدر با آن فرد مطابقت دارد. مثلا ما مارک والبرگ و مت دیمون را امتحان کردیم و چهره آنها ۴۷% با هم مطابقت داشت.

 

۵- A Good Movie To Watch (پیدا کردن یک فیلم خوب برای دیدن)

همه ما می دانیم که پیدا کردن یک فیلم خوب برای دیدن چقدر کار سختی است. شاید برای شما هم پیش آمده که مدام در حال جست و جو برای پیدا کردن یک فیلم خوب باشید و آخرش هم مجبور شوید فیلم های قبلی تان را دوباره نگاه کنید!

اگر شما هم همین مشکل را دارید پس حتما باید به سایت A Good Movie To Watch سری بزنید. این سایت لیست پر باری از فیلم های مختلف را در اختیارتان می گذارد که می توانید بر اساس ژانر مورد علاقه یا روحیه تان و یا صرفا به صورت تصادفی فیلم انتخاب کنید.

بهترین قسمت ماجرا اینجاست که این سایت فیلم هایی که واقعا عالی هستند اما به هر دلیلی نتوانسته اند نظر رسانه های جمعی را به خود جلب کنند برجسته و متمایز می کند. مطمئن باشید در این سایت بیشتر از هر جای دیگری می توانید فیلم های خوب پیدا کنید.

سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی

 

۶- MUBI (پیدا کردن فیلم و سریال خوب برای دیدن)

از آنجایی که پیدا کردن فیلم های خوب واقعا کار چالش برانگیز و سختی است، ما یک سایت خوب دیگر هم برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هنوز هم نمی دانید چه فیلمی برایتان مناسب است و حوصله تان را سر نمی برد بهتر است سری به سایت MUBI بزنید.

این سایت در لحظه ۳۰ فیلم را میزبانی می کند و هر روز یک فیلم حذف و فیلم دیگری به آن اضافه می شود. به این ترتیب لیست کوچک اما پرباری در اختیار شما قرار می گیرد که انتخاب کردن را برایتان راحت می کند. هر فیلمی که در سایت بارگذاری می شود تا ۳۰ روز روی سایت می ماند؛ بنابراین زمان کافی برای تماشای هر فیلمی که در سایت گذاشته می شود را دارید. موبی سایتی است که طرفداران پر و پا قرص فیلم حتما باید از آن دیدن کنند!

 

۷- XKCD (پر از کمیک-تصاویر کارتونی- جالب و خنده دار)

این سایت حاوی کمیک استریپ های خنده دار درباره روابط عاشقانه، ریاضیات و زبان است. با گشت و گذار در این سایت آنقدر می خندید که اشک از چشمهایتان سرازیر می شود! به خصوص اگر عاشق ریاضیات هستید حتما توصیه می کنیم از این سایت دیدن کنید.

 

۸- The Odd 1s Out (عکسهای کارتونی خنده دار)

این سایت هم یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی ما برای کسانیست که عاشق کمیک استریپ های خنده دار هستند. این کمیک ها برداشت هجو آمیزی از سوالات زندگی روزمره و چیزهای سرگرم کننده دیگر هستند. اگر به این موضوعات علاقه دارید خوب است بدانید که این سایت در یوتیوب هم کانال دارد.

 

۹- BoredPanda (عکسهای مفهومی سرگرم کننده وجالب)

این سایت هم پر چیزهای خنده دار است که شما را سرگرم می کند. مطالب این سایت بیشتر روی عکس های مفهومی تمرکز دارد و خواندن مطالبش واقعا سرگرم کننده است. شاید پاندای این سایت خسته شود و حوصله اش سر برود ولی مطمئن باشید شما خسته نمی شوید!

 

۱۰- Cracked (عکس و مطلب خنده دار و مفهومی)

یکی دیگر از سایت های به شدت خنده دار و مفهومی همین سایت است. این سایت از نویسندگان زیادی برای تولید محتوای خنده دار و سرگرم کننده استفاده می کند تا مطمئن شود شما هیچ وقت حوصله تان از خواندن مطالب سایت سر نمی رود. اگر می خواهید از خنده روده بُر شوید حتما سری به این سایت بزنید!

 

۱۱-  Cool Interesting Stuff (پر از چیزهای جالب و سرگرم کننده)

همانطور که از اسم این سایت پیداست، اینجا مخزن چیزهای جالب و سرگرم کننده ایست که اکثرشان پر رمز و راز هستند. اگر دنبال راهی برای سرگرم شدن و گذراندن وقت هستید این سایت گزینه خوبی برای شماست.

 

۱۲- This Is My Website Now (بازیهای جالب و کوچولو)

این سایت واقعا می تواند شما را سرگرم کند چون کلی بازی های جالب دارد که می توانید آنها را با مرورگرتان بازی کنید. اگر وقت آزادتان به اندازه کمتر از ۱۰ دقیقه است یا یک استراحت کوتاه دارید، سر زدن به این سایت می تواند گزینه خوبی برای سرگرم کردنتان باشد.

سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی

 

۱۳- The Oatmeal (عکسهای کمیک)

به نظر من از بین وب سایت های کمیک استریپ انگلیسی، این سایت از همه جالب تر است. مطمئن باشید موقع بازدید از سایت هر چند ثانیه یکبار می خندید و اوقات مفرح و جالبی را سپری خواهید کرد!

 

۱۴- BuzzFeed (پر از مطالب و گیف خنده دار)

یکی از اولین شرکت هایی که از سایت The Onion الهام گرفت، BuzzFeed بود. در حال حاضر این وب سایت یکی از محبوب ترین سایت ها در بین نوجوانان و جوانان است. این سایت مطالب و گیف های خنده دار و جالبی ارائه می کند که واقعا باید آنها را ببینید!

 

۱۵- The Chive (مثل سایت قبلی پر از گیف)

The Chive یکی از بهترین سایت های موجود در جهان است و از نظر محتوا شباهت زیادی به BuzzFeed دارد. این اتفاق هم خوب است و هم بد. از این لحاظ بد است که احتمالا مطالب مشابهی با سایت BuzzFeed در آن پیدا می کنید ولی حتی خواندن آنها هم جالب است. از این نظر هم که شما را می خنداند و سرگرم می کند واقعا سایت خوبی محسوب می شود.

 

۱۶- GIPHY (منبع گیف های جالب از سرتاسر دنیا)

GIPHY گنجینه محبوب ترین GIF ها در جهان است که بیش از یک میلیون بار در اینترنت پخش می شوند. گیف ها ابزار بسیار خوبی برای نشان دادن احساسات شما به روشی جالب، خنده دار و غیر توهین آمیز هستند. پیشنهاد می کنیم برای جالب تر شدن پست های توییتر خودتان از گیف های این سایت محبوب استفاده کنید.

 

۱۷- I Waste So Much Time (عکسهای خنده دار)

این سایت طوری طراحی شده که برای صرف زمان طولانی مناسب است. اگر وقت خالی زیادی دارید و نمی دانید چطور آن را بگذرانید بهتر است به این سایت نگاهی بیندازید. هیچ مطلب طولانی و حوصله سر بَری در این سایت وجود ندارد و فقط عکس های خنده دار و متن های کوتاه منتظر شما هستند. این سایت گزینه خیلی خوبی برای سپری کردن زمان است.

 

۱۸- Oddee (چیزهای عجیب و غریب)

در این سایت به چیزهای عجیب و غریبی برمی خورید و مطالب منحصر به فردی را مشاهده می کنید که با مطالب BuzzFeed فرق دارند. با اینکه شکل و قالب هر دو سایت یکسان است ولی محتوایشان متفاوت است. این سایت هم یکی دیگر از گزینه های خوب برای سپری کردن زمان در اوقات بیکاری است.

 

۱۹- Forgetify (آهنگ های جالب خارجی)

هیچ کس نمی تواند منکر این شود که Spotify یکی از بهترین جاها برای پیدا کردن آهنگ است و می توانید در آن آهنگ های مختلف از خواننده های مشهور را پیدا کنید. اما Fogetify هم گزینه خوبی در زمینه موسیقی محسوب می شود. تفاوت Fogetify در این است که در اینجا می توانید هنرمندانی که چندان مشهور نیستند اما آهنگ های خوبی تولید می کنند را پیدا کنید. در واقع این سایت محلی برای کشف آهنگ های جدید و هنرمندان جدید است!

 

۲۰- Attack Of the Cute (تصاویر بسیار زیبا از حیوانات)

Attack of the Cute یک سایت ساده است که تصاویر زیبا از حیوانات مختلف را به شما نشان می دهد. اینجا پاتوق مناسبی برای دوستداران طبیعت و حیوانات است.

 

۲۱- Open Puppies (گیف های حیوانات)

این سایت عکس و گیف های مربوط به سگ ها و توله سگ های دوست داشتنی را به شما نشان می دهد. همه مطالب سایت در حالت تمام صفحه و با کیفیت بالا نشان داده می شوند. اگر عاشق سگ هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به این سایت بزنید.

 

۲۲- Akinator (سایت جادویی- ذهن شما را می خواند)

می شود گفت که این سایت یک سایت جادویی است یا حداقل واقعا شبیه یک سایت جادویی بنظر می رسد! شما می توانید به یک عدد که سایت در یک محدوده معرفی می کند (مثلا به شما می گوید یک عدد بین ۱۰ و ۷۰ در ذهن تان انتخاب کنید) را در ذهن خود انتخاب نمایید. در مرحله بعد روی Start کلیک کنید و سپس به شما می گوید آیا آن عدد در لیست بالا هست یا خیر؟ اگر عدد شما در لیست هست گزینه yes را بزنید اگر نیست no. و مجددا همینطور. ناگهان عددی که در ذهن خود داشتید را نمایش می دهد.

سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی

 

۲۳- Pixel Thoughts (برای مراقبه و مدیتیشن)

این سایت برای کسانی که دنبال روش های مراقبه و آرام کردن ذهن هستند بسیار مناسب است. حبابی در صفحه سایت وجود دارد که در فضای خالی شناور است. شما افکار نگران کننده و ناخوشایندتان را در این حباب می گذارید و اجازه می دهید تا ۶۰ ثانیه در حباب معلق شوند. این ورزش ذهنی کوچک واقعا برای آرام کردن ذهن شما مناسب است.

 

۲۴- A Soft Murmur (صداهای فوق العاده آرامش بخش)

در این سایت می توانید این صداهای طبیعی مختلف مثل صدای باران، باد، امواج و غیره را گوش کنید. این صداها به شما کمک می کنند به آرامش برسید و تمرکز کنید. این سایت همچنین دارای اپلیکیشن هایی برای اندروید و آی او اس است.

 

۲۵- ۱۰۰,۰۰۰ Stars (یک سایت زیبا با تصاویر کهکشان ها)

این سایت واقعا یکی از زیباترین سایت های اینترنت است که به شما تصاویر کهکشان و ستاره ها را نشان می دهد. در این سایت هم می توانید اطلاعاتتان را درباره کهشکان ها و ستارگان بیشتر کنید و هم از دیدن آنها لذت ببرید.

 

منبع