شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

آشنایی با تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

اپلیکیشن واتساپ در حال حاضر یکی از محبوب ترین پیام رسان های موجود می باشد که توانسته با پیام رسان هایی مانند تلگرام رقابت کند. اما با این وجود این پیام رسان نیز مانند بقیه پیام رسان ها بخش ها و تنظیمات مختص به خود را دارد که ممکن است تمام کاربران از آن مطلع نباشند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه کار با تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای چگونگی تنظیمات گفتگوها و چت های خود از جمله از جمله تغییر تم و والپیپر و بکاپ از چت ها در واتساپ مبحث آموزش تنظیمات بخش چت واتساپ را مطالعه نمایید.

 

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

۱. جهت ورود به تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ، پس از اجرای نرم افزار واتساپ، آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

۲. در این مرحله کافیست از بین گزینه های موجود در منوی باز شده، گزینه Notification را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ شوید.

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

۳. پس از ورود به منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود گزینه هایی قرار دارد که در ادامه آن ها را به شما خواهیم گفت.

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

تنظیمات بخش نوتیفیکیشن واتساپ

 

تنظیمات بخش Conversation Tones

با استفاده از فعالسازی آیکون این گزینه صدای دریافت و ارسال پیام ها برای شما فعال می شود.

گروه های message notifications ، group notifications ، call notifications هرکدام زیر شاخه های مشابه دارند که می توانید هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه و مطابق میل خودتان تنظیم کنید. زیر شاخه های این بخش ها موارد زیر می باشند:

 

Notification Toneبا استفاده از این گزینه می‌توانید هشدار صوتی واتساپ برای دریافت هر پیام جدید در چت های شخصی یا گروه های واتساپ را تغییر دهید.

Vibrate: با استفاده از این گزینه می‌توانید تنظیمات ویبره یا لرزشی را برای پیام‌های واتساپ اعمال کنید و آن هارا تغییر دهید. این گزینه شامل چهار حالت Off (خاموش)، Default (به صورت پیش فرض)، Short (کوتاه مدت)، Long (بلند مدت) می باشد که شما می توانید مطابق میلتان آن را تغییر دهید.

 

Popup Notification: با فعالسازی این گزینه پیام های ارسال شده برای شما به محض دریافت شدن در صفحه گوشی به طور کامل نمایش داده می شود. این گزینه شامل چهار حالت No popup ( غیر فعالسازی) ، Only when screen on ( فقط در هنگام روشن بودن صفحه)، Only when screen off(فقط در هنگام خاموش بودن صفحه)، Always show popup(در همه حالت ها) می باشد.

 

Lightبا استفاده از این گزینه می‌توانید رنگ چراغ LED اعلان یا نوتیفیکیشن دستگاه اندرویدی خود را در ازای دریافت پیام جدید واتساپ شخصی سازی کنید.