اینترنت

معرفی بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو به صورت آنلاین

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

رقابت بی رحمانه در اقتصاد جهانی باعث شده همه برای رسیدن به برتری در بازار دنبال روش های نوآورانه‌ ای باشند. برندهای رتبه ‌بالا حتی وقتی نامشان در طرح لوگو تلفیق نشود باز هم هدفشان فراخوانی سریع است. به همین دلیل لوگو را می‌توان نوعی نشان یا نماد گرافیکی دانست که برای ترویج و کمک به شناسایی و تشخیص عمومی یک محصول یا خدمت استفاده می شود. در این پست، بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو به صورت آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

فرض کنید زمان کمی دارید و به محصولات دیجیتالی زیادی هم برای معرفی کالاهایتان نیاز دارید. خب، در این صورت چکار می کنید؟ اگر به سایت های معتبر ساخت لوگو دسترسی داشته باشید می توانید به راحتی محتوای سی ام اس متنوع، الگوهای اچ تی ام ال متنوع، افزونه ‌های وبگاه متنوع و محصولات بصری عالی (مثل لوگو، مجموعه ‌های آیکن، اطلاع‌ نگاشت و حتی تصاویر استوک) را در اختیار داشته باشید.

شما می توانید برای برای آشنایی با کاربردی ترین برنامه های طراحی لوگو با گوشی اندروید خود مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های طراحی و ساخت لوگو در گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

دلیل اهمیت لوگو در کسب و کار

۱. هویت برندتان را آشکار کنید: همان طور که دامداران روی گله هایشان نشان مالکیت خودشان را می زنند، حک لوگو روی محصول و کالا هم هویت شما را می‌رساند. این کار به مشتریانتان نشان می دهد که شما که هستید و خدمات و محصولتان در چه حوزه ایست.

۲. مشتریانتان را دعوت کنید شما را بهتر بشناسند: اگر لوگو جذاب باشد می تواند حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته و او را به سمت شما بکشاند

۳. مشتری‌ ها ‌بطور طبیعی به‌ سمت چیزهای رنگی و جذاب کشیده می‌شوند: از رنگ ها زنده استفاده کنید

۴. برند خودتان را از رقبایتان متمایز کنید: استفاده از لوگوهایی که ظاهر حرفه ای دارند یکی از بهترین روش ها برای جدا کردن هویت خودتان از دیگران است. جرأت متفاوت بودن را داشته باشید.

همه این دلایل نیاز به خلاقیت هنگام ساخت لوگو را برجسته تر می‌کنند. یادتان باشد لوگوهای خوب، ساده، ماندگار در ذهن، با دوام و منعطف هستند. برای گرفتن بهترین نتیجه، بیشتر وقت‌ ها بهتر است که یک طراح گرافیک استخدام کنید؛ اما ممکن است محدودیت ‌های مالی توانایی استخدام طراح سطح بالا را به شما ندهد. در این صورت جای نگرانی نیست. لوگوسازهای رایگانی وجود دارند که به شرکت ‌ها و افراد مختلف کمک می کنند بدون تحمل بار مالی لوگوهای با کیفیت تولید کنند.

 

۵ تا از بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو در سال ۲۰۲۰

هدف ما در این راهنما معرفی بهترین خدمات رایگان لوگوسازی آنلاین است. خیلی خب، بیایید دست به کار شویم!

 

۱. لوگونومی (فارسی)

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

بهترین سایت ساخت لوگو آنلاین در بین سایت های فارسی ست. بقیه سایت های مشابه فقط بصورت ترجمه شده هستند و از بسیاری فونت های فارسی پشتیبانی نمی کنند. لوگوساز آنلاین لوگونومی، یک نرم افزار ساخت لوگو در بستر وب است که به شما امکان ساخت لوگو به صورت فوری را می دهد. شما بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزارهای طراحی لوگو و تنها با وارد کردن نام و نشان تجاری کسب و کار خود و در چند گام یک لوگوی حرفه ای بسازید.

اگر نیاز به سفارشی کردن لوگو و آرم پیشنهاد شده توسط نرم افزار دارید، می توانید به کمک ابزار ویرایش لوگو در همین نرم افزار، بخش های مختلف نشان تجاری مانند رنگ، فونت، حاشیه، نشان تصویری و غیره را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید. در نهایت شما می توانید فایل لوگو را در قالب فایل های SVG یا PNG دانلود کرده و استفاده کنید.

 

۲. تیلور برندز (Tailor Brands)

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

تیلوربرندز یکی از لوگوسازهای پیشرو آنلاین در جهان است که با استفاده از هوش مصنوعی اولویت های طراحی شما را به کار می‌گیرد و باعث می‌شود بتوانید در کمتر از ۵ دقیقه یک لوگوی بی نظیر بسازید! برای استفاده از تیلوربرندز به تخصص طراحی یا بودجۀ زیاد نیازی ندارید؛ فقط کافیست اطلاعاتی درباره کسب ‌وکارتان وارد کنید، مطابق میل خودتان طرح را سفارشی‌ کنید و بعد لوگویتان را در هر جایی که می خواهید استفاده کنید!

علاوه بر دریافت فایل ‌های باکیفیت لوگو، شما به مجموعه کاملی از ابزارهای برندینگ شامل الگوهای کارت ویزیت، ثبت دامنه، سازنده وبگاه و طرح های برتر برای شبکه‌های اجتماعی و هر چیزی که برای ساخت هویت برندتان از پایه نیاز دارید هم دسترسی پیدا می کنید.

 

۳. لوگوساز هچفول شاپیفای (Hatchful Shopify)

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

شاپیفای از لوگوسازان رتبه بالای رایگان این فهرست است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد بدون داشتن دانش فنی خاصی بتوانند ظرف چند ثانیه لوگوی مورد نظرشان را بسازند.

شاپیفای بیشتر از همه مورد توجه کارآفرینان آنلاین و کسب ‌وکارهای کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند قرار می گیرد. شاپیفای عکس های استوک فوق العاده و مجموعه تصاویر جامع و کاملی هم دارد.

نقاط ضعف لوگوساز شاپیفای:

  • بعضی کاربران ممکن است نتوانند به طور کامل ایده‌هایشان را عملی کنند. ضمنا این ریسک هم وجود دارد که آیکن های رایج و محبوب این سایت مورد استفاده خیلی ها قرار بگیرد و به این ترتیب لوگوی شما دیگر خاص و منحصر به فرد نباشد.

 

۴. توربولوگو (Turbologo)

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

لوگوساز توربولوگو چند کاره و تمام عیار است. این مجموعه به شرکت‌ های متعددی در زمینه برندسازی کمک کرده است. به لطف پایگاه داده گسترده و با کیفیت تصویری و همینطور الگوهای خیلی سازگار توربولوگو، شما می توانید به روزترین لوگوها را طراحی کنید.

دلیل جذابیت این سایت برای مشتریان، هوش مصنوعی پیشرفته و انطباقی آن و همینطور نداشتن طرح های خام یا ضعیف است. شما مجبور نیستید یکی در میان طرح های بد را رد کنید چون بیشتر موردهای پیشنهادی و آماده کاربردی اند. اگر گالری طرح های پیشنهادی توربولوگو را بگردید، به سختی می توانید تشخیص بدهید که این طرح ها کار هوش مصنوعی هستند یا یک طراح حرفه ای آنها را خلق کرده؟
مزیت بزرگ دیگر این ویرایشگر راحت و شهودی بودن الگوهاست. به این ترتیب حتی افراد تازه کار در زمینه طراحی هم می توانند مطمئن باشند که خیلی فوری و به طور کامل می توانند با این ابزار کار کنند و لوگوی خودشان را خلق نمایند.

برگ برنده نهایی توربولوگو هم وجود گزینه سفارش طرح آماده است که با استفاده از آن می توانید همه ملزومات مورد نیاز برای طراحی یک لوگوی تمام عیار و خاص را دریافت کنید.

 

۵. لوگاستر (Logaster)

بهترین سایت های طراحی و ساخت لوگو

لوگاستر لوگوساز رایگانی با امکان ایجاد لوگو در چند دقیقه است. برای کار با این لوگوساز لازم نیست مهارت گرافیکی ویژه داشته باشید. فقط کافیست اسم شرکت را وارد کنید و گزینه create را بزنید. هوش مصنوعی لوگاستر از صدها الگوریتم طراحی برای ساخت طرح شخصی ‌شده شما استفاده می کند. البته ناگفته پیداست فقط این مورد برای برندسازی موثر و خلاقانه کافی نیست. به همین خاطر، تیم طراحان لوگاستر طرح ها را اصلاح و بهتر می‌کند تا تضمین کند مشتری محصول با کیفیتی به دست می‌آورد. طبق نظر شخصی خودتان هم می توانید متن متغیر لوگویتان و همینطور طیف رنگ، لی اوت لوگو، آیکون ها و موارد دیگر را ویرایش کنید. ضمنا می توانید لوگویتان را در فرمت های پیکسلی (پی ان جی، جی پگ) و برداری (پی دی اف، اس وی جی) دانلود کنید.

نقطه قوت این سرویس امکان ایجاد کارت ویزیت با برند مورد نظر هم برای خودتان و هم برای کارکنانتان است تا بتوانید از این طریق در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شوید. همچنین می‌توانید لوگویتان را در ۵ پس‌زمینه مختلف (سفید، شفاف، سازمانی، سیاه‌ و سفید و نگاتیو) با ۶ لی اوت ممکن تحویل بگیرید.

 

منبع