برنامه کامپیوترکامپیوتر

معرفی و دانلود بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم در کامپیوتر

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم در کامپیوتر (رایگان و غیررایگان)

می خواهیم در این مقاله در مورد بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم در کامپیوتر که به تبدیل و تغییر فرمت ویدیو کمک می کنند صحبت کنیم. کار با این نرم افزار ها آسان است و هر کاربری می تواند با استفاده از آن ها به راحتی فرمت فیلم های خود را تغییر دهد.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های کم کننده حجم فیلم و ویدئو مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های کاهش حجم فیلم رایگان در کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

۱. نرم افزار Xilisoft (ژیلی سافت-پیشنهاد ما)

قطعا سریعترین، کامل ترین و بی نقص ترین نرم افزار موجود در زمینه تبدیل فرمت های مختلف ویدیویی به یکدیگر همین نرم افزار هست. این نرم افزار در واقع شما را از نرم افزارهای تبدیل فرمت های صوتی، ویرایش صوت، واترمارک ویدیوها، برش ویدیوها و … نیز راحت می کند. در واقع یک نرم افزار همه کاره هست. در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد با پشتیبانی از فرمت های مختلف است. کافی ست در قسمت بالا سمت چپ گزینه Add ویدیوهایتان را انتخاب کنید و سپس از قسمت راست Profile فرمت خروجی تان را انتخاب کنید و گزینه بالا Start را کلیک کنید.

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

 

۲. نرم افزار Wondershare Video Converter

Wondershare یکی از بهترین نرم افزارهای محبوب مبدل ویدیو است که به صورت رایگان ارائه شده است. این نرم افزار با تمام نسخه های ویندوز سازگار است. همچنین سریعترین مبدل ویدیو موجود است، سرعت آن ۳۰ برابر سریعتر از رقبایش است. می توانید از آن برای دانلود فیلم ها در بسیاری از سایت های مختلف استفاده کنید. Wondershare Video Converter می تواند فیلم ها را به فرمت های AVI ،MP4 MKV ، MOV ، FLV ، ۳GP ، MPEG و بسیاری از فرمت های دیگر تبدیل کند. همچنین از تمامی فرمت های موبایل پشتیبانی می کند. در این برنامه می توانید ویدئو را به نمایش در آورید و صحنه هایی را که می خواهید از آن کلیپ ویدیویی کوچکی بسازید را انتخاب کنید.

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

 

۳. نرم افزار Total Video Converter

Total Video Converter یکی از بهترین نرم افزارهای مبدل ویدیو است. این برنامه برای سیستم عامل های Windows و Mac طراحی شده است و با تمام نسخه های ویندوز سازگار است. می توانیم کل فیلم یا بخشی از آن را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کنیم. همچنین می توانیم قبل از تبدیل فیلم آن را به نمایش درآوریم و تماشایش کنیم. برای ساخت کلیپ از یک بخش فیلم می توانیم زمان شروع و پایان آن را علامت گذاری کنیم. همچنین می توانیم فایل صوتی را از فیلم های ویدیویی استخراج کنیم. این برنامه از فرمت های مختلف تلفن های همراهی نظیر نوکیا، سونی، بلک بری، آیفون و غیره پشتیبانی می کند، و همچنین از فرمت های مختلف فیلم از جمله AVI ، MOV ، MKV ، MP4، WMV ، ASF ، MPEG ، MPEG-4، MPEG-2، TIF، AVC پشتیبانی می کند.

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

 

۴. نرم افزار Format Factory

Format Factory یکی دیگر از نرم افزارهای مبدل ویدیو رایگان برای PC است. این نرم افزار با ویندوز XP ، ۷ ، ۸ سازگار است همچنین از فرمت های ویدئویی MPEG ، MP4، MP3، BMP ، TIF ، WMA ، FLV ، ۳GP و OGG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با ۶۵ زبان مختلف قابل اجرا است. همچنین این برنامه از فرمت های تلفن همراه نظیر آیفون و … پشتیبانی می کند. می توانید با استفاده از این برنامه تا حدودی فیلم های آسیب را تعمیر کنید. با استفاده از این برنامه می توانیم یک دسته از فیلم ها را به فرمت دیگری تبدیل کنیم. یکی از گزینه های کاربردی که در برنامه وجود دارد امکان خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام کار است.

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

 

۵. نرم افزار AVS Media Converter

AVS Media Converter یک ابزار تبدیل ویدیو رایگان است که در حال حاضر فقط برای ویندوز در دسترس است. این نرم افزار با ویندوز XP ، ۷ ، ۸ سازگار است. AVS Media Converter از فرمت های ویدیویی از جمله AVI ، VOB ، AVCHD ، Blu-ray ، MPEG ، FLV ، MKV و از فرمت های تلفن همراهی نظیر بلک بری، سونی، اپل، گوشی های اندروید پشتیبانی می کند. همچنین می توانیم با استفاده از این مبدل، فیلم های خود را در وب به اشتراک بگذاریم. در این برنامه امکان خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام تبدیل فرمت وجود دارد.

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

 

۶. نرم افزار Handbrake

Handbrake یکی از بهترین نرم افزارهای مبدل ویدیو برای رایانه شخصی است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. این برنامه به طور اختصاصی برای ویندوز، مک و لینوکس طراحی شده است. Handbrake از فرمتهای مختلفی از جمله MP4، MKV ، MPEG-4، MPEG-2 پشتیبانی می کند. می توانید فیلم هایتان را به فرمت های ۳GP، iPhone ، iPad ، iPod و Android و سایر فرمت های موبایل تبدیل کنید. همچنین با استفاده از این مبدل می توانید صدای ویدیو را استخراج کنید.

بهترین برنامه های تبدیل فرمت فیلم

 

منبع