اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر شخصی

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر

مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر

اگر زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانید، بدون شک فیلم های لایو اینستاگرام را دیده اید. اما آیا می توانید فیلم های لایو اینستاگرام را در یک مرورگر مشاهده کنید؟ جواب بله و خیر است. اولین چیزی که باید بدانید این است که ورود به حساب اینستاگرام خود در یک مرورگر وب در رایانه شخصی یا Mac شما به این موضوع هیچ کمکی نخواهد کرد. در عوض، شما باید یک برنامه اضافه را دانلود کنید. قبلاً Chrome IG Story برای رفتن به تماشای فیلم های لایو اینستاگرام وجود داشت، اما دیگر این برنامه در دسترس نیست. بنابراین ما در این مبحث به معرفی گزینه های جایگزین Chrome IG Story برای مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر خواهیم پرداخت.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی به قرار دادن عکس های پانوراما در پست اینستاگرام مبحث آموزش اضافه کردن تصاویر پانوراما به پست های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونه از دسکتاپ برای اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگر کاربر رایانه شخصی یا Mac هستید، گزینه های شما برای تماشای فیلم های لایو اینستاگرام بسیار محدود است. آن قدر که ما در واقع توصیه می کنیم فیلم های اینستاگرام لایو را از طریق برنامه موبایل اینستاگرام مشاهده کنید. اگر می خواهید دستورالعمل های مفصلی در مورد چگونگی انجام این کار وجود داشته باشید، برای اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای اینستاگرام مراجعه کنید. هر چند، فقط به این دلیل که گزینه های تماشای اینستاگرام لایو بر روی رایانه بسیار محدود است، به معنای عدم وجود افزونه مرورگر برای آن نیست بلکه ده ها افزونه مرورگر کروم برای اینستاگرام وجود دارد که قابلیت های بسیار جالبی را به کاربران ارائه می دهند.  یکی از بهترین برنامه ها برای انجام این کار Desktop for Instagram است.

با استفاده از این برنامه می توانید فیلم ها و تصاویر اخیر را در اینستاگرام جستجو کنید. شما می توانید استوری های افراد را تماشا کنید ، فیلم های خود را در IGTV ارسال کنید و فیلم ها و تصاویر را از اینستاگرام به رایانه شخصی خود دانلود کنید. توسعه دهندگان ادعا می کنند که این افزونه به شما امکان انجام همه کارهایی را که به طور معمول در برنامه اینستاگرام تلفن همراه انجام می دهید را فراهم می کند ، از جمله تماشای فیلم های Instagram Live.

 

اپلیکیشن های کاربردی دیگر

اگر مصمم هستید که یک روش جایگزین برای تماشای فیلم های لایو اینستاگرام پیدا کنید ، برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ارزش امتحان دارند … ابزاری به نام Loola.tv وجود دارد که به شما امکان می دهد فیلم های زنده را از دسکتاپ خود به چندین سیستم عامل پخش کنید. با این حال ، Loola کاملاً به دنبال سازندگان محتوا است ، نه پیروانی که می خواهند Instagram Live را روی رایانه شخصی تماشا کنند. این بدان معنی است که برای تماشای فیلم های لایو در یک مرورگر مناسب نیست. افزونه دیگر – برنامه Windows Windows برای رایانه شخصی – هم چنین به شما امکان می دهد از اینستاگرام بر روی دسکتاپ استفاده کنید.  متأسفانه ، برنامه اینستاگرام نسخه ویندوز به نظر نمی رسد که از لایو اینستاگرام در رایانه پشتیبانی کند. این برنامه هم چنین دارای رتبه بسیار پایین تری نسبت به دسکتاپ برای اینستاگرام است. بنابراین اگر تصمیم دارید آن را بررسی کنید ، این را در خاطر داشته باشید.

 

اپلیکیشن موبایل اینستاگرام بهترین انتخاب است

همان طور که در ابتدا گفتیم ، راهی آسان برای مشاهده فیلم های لایو اینستاگرام در یک مرورگر وجود ندارد. بنابراین برنامه موبایل اینستاگرام بهترین گزینه است. اما اگر به دنبال یک راه حل دیگر هستید ، Desktop را برای اینستاگرام امتحان کنید و ببینید که آیا برای شما کار می کند.

 

منبع