اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

آموزش مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

از مدتی پیش ویژگی وضعیت (Status)، مشابه مفهوم استوری اینستاگرام به برنامه WhatsApp افزوده شده است. اگر شما از کاربران واتساپ بوده و قصد استفاده از این ویژگی را داشته باشید، تنظیم آن برای شما نیاز خواهد بود. ما در این مبحث نحوه مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران را به شما آموزش خواهیم داد.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آموزش نحوه خارج شدن از بلاک در واتساپ مبحث آموزش خارج شدن از بلاک در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چه کسانی استوری واتساپ را میبینند و چگونه استوری واتساپ را مخفی کنیم؟

۱. به صورت کلی تمامی مخاطبان شما می توانند وضعیت یا استوری واتساپ شما را مشاهده کنند. برای مخفی کردن استوری واتساپ ابتدا برنامه واتساپ را باز کرده و به تب Status بروید. سپس روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه تب کنید.

مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

۲. حال در منوی باز شده، گزینه Status Privacy را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

۳. سپس بخش Who Can See Your Status Updates را مشاهده خواهید کرد. شما در این قسمت می توانید تنظیم کنید که چه کسانی بتوانند وضعیت استوری شما ببینند. برای این کار می توانید یکی از گزینه های مشخص شده را انتخاب کنید:

مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

۱. My Contacts: با انتخاب این گزینه، تمامی مخاطبان شما می توانند استوری را مشاهده کنند.

۲. My Contacts Except: با انتخاب این گزینه هم مخاطبان شما می توانند استوری را ببینند با این تفاوت که می توانید وضعیت را برای برخی از آن ها نمایش ندهید. (با انتخاب این گزینه افرادی که تمایل ندارید استوری شما را ببینند، انتخاب کنید)

۳. Only Share With: با انتخاب این گزینه هم می توانید مشخص کنید که چه کسانی استوری شما را ببینند و وضعیت فقط با آن ها به اشتراک گذاشته می شود. افراد خارج از لیست از دسترسی به استوری شما محروم می شوند.

مخفی کردن استوری واتساپ برای دیگران

۴. برای مخفی کردن استوری در واتساپ برای برخی از مخاطبان، گزینه My Contacts Except را انتخاب کنید. سپس باید افراد مورد نظر را علامت گذاری کنید. افرادی که آنها انتخاب می کنید، نمی توانند استوری شما را ببینند و وضعیت واتساپ شما برای آن ها مخفی می شود.

حالا فرایند پنهان کردن استوری در واتساپ به اتمام رسیده است!

 

منبع