اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

قفل کردن واتساپ از طریق برنامه کمکی

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

قفل کردن واتساپ از طریق برنامه کمکی

چگونه می توانم با استفاده از برنامه های کمکی نرم افزار واتساپ خود را قفل کنم؟

امروزه حفاظت از حریم شخصی به امری دشوار و حیاتی تبدیل شده است که کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص واتساپ (Whatsapp) همواره به دنبال راهی هستند که از پیام ها و اطلاعات خود حفاظت کنند. توسعه دهندگان واتساپ که همواره در تلاش جلب رضایت کاربران خود بوده اند، در نسخه های اخیر این نرم افزار، قابلیت قفل گذاشتن بر روی واتساپ را به این برنامه افزوده اند تا کاربران به راحتی بتوانند با استفاده از خود نرم افزار واتساپ، از حریم شخصی خود محافظت کنند. اما برای آن دسته از کاربرانی که به هر دلیلی تمایل به انجام این کار ندارند، ما قصد داریم تا در این مطلب به  آموزش چگونگی قفل کردن واتساپ از طریق برنامه کمکی بپردازیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید جهت آشنایی با قابلیت اسپویلر تلگرام، مبحث معرفی قابلیت اسپویلر تلگرام را مطالعه نمایید.

 

قفل کردن واتساپ از طریق برنامه کمکی

همان طور که گفتیم حفظ حریم شخصی خود در فضای اینترنت یکی از آن دسته کارهای بسیار مهمی است که کاربران باید به آن توجه کنند. امروزه با گسترش پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بسیاری از اطلاعات شخصی و گفتگو های مهم افراد در این پیام رسان ها شکل می گیرند به همین دلیل همواره افراد به دنبال روش هایی برای محافظت از حریم شخصی خود بوده اند.

استفاده از برنامه های جانبی  که تعداد آنها بسیار زیاد می باشد یکی دیگر از روش هایی است که کاربران می توانند با استفاده از آن می توانند نرم افزار واتساپ خود را قفل کنند.  چند مورد از این برنامه ها، بسیار معروف هستند که ما تنها میخواهیم یک مورد بسیار معروف و شناخته شده را به شما معرفی کنیم.

برنامه applock

 

برنامه App Lock، بدون شک معروف ترین برنامه جانبی برای قفل کردن برنامه های گوشی و یا حتی پنهان کردن فایل های گالری می باشد که تجربه استفاده از آن را داشته ایم. با این وجود برای آنکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید، می بایست در ابتدا آنرا دانلود و سپس نصب کنید و برنامه واتساپ و یا حتی سایر برنامه هایی که تصمیم به قفل کردن آنها دارید را قفل کنید. برای قفل کردن واتس اپ هم از طریق این برنامه می توانید از پین و الگو استفاده کنید.

 

منبع