اینترنتتکنولوژیموبایل

آموزش فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

امکان فیلترکردن کامنت ها در اینستاگرام و نحوه فعال سازی آن

برنامه اینستاگرام در هر بروزرسانی خود با قابلیتی جدید کاربران خود را شگفت زده می کند، از ویژگی ها و قابلیت های جدید اینستاگرام امکان فیلترینگ اتوماتیک کلمات توهین آمیز و فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام شما است. بدین صورت که شما کلماتی را برای حذف کردن تعیین می کنید اما پروسه فیلترینگ توسط اینستاگرام انجام می شود.

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن IGTV در پست اینستاگرام و برای آشنایی با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام آموزش ساخت گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

همچنین می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

 

مراحل فیلتر کردن اتوماتیک کامنت‌های حاوی کلمات توهین آمیز در اینستاگرام:

۱. ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

۲. در مرحله بعدی در پروفایل شخصی خودتان از طریق منوی Option وارد قسمت Setting شوید.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام۳. در مرحله سوم وارد قسمت Privacy and Aecurity شوید.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام۴. حالا روی گزینه Comments کلیک کنید.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام۵. در این مرحله کافیست تیک گزینه Hide offensive Comments را فعال کنیم، حالا با این کار کلمات توهین آمیز به صورت اتوماتیک در پست ها ،استوری ها و لایو های شما نشان داده نمیشوند.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام۶. اما گاهی ممکن است اینستا متوجه کلمه توهین آمیز اشخاص نشود یا اینکه شما بخواهید کلمات بخوصوصی را فیلتر کنید و به کاربران اجازه ندهید از آن کلمات در کامنت برای شما استفاده کنند.  برای این کار کافیست تیک گزینه manual filter را فعال کنید،سپس کلمات انتخابی خود را وارد کنید.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

۷. با فعال کردن تیک گزینه آخر هم میتوانید بیشترین کلماتی که توسط بقیه کاربران انتخاب شده اند فیلتر میشوند.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرامبدین صورت با انجام تمام این کارها فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام فعال شده و تقریبا کسی نمی تواند برای شما کلمات توهین آمیز کامنت بگذارد.