برنامه کامپیوترکامپیوتر

آموزش فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما

چگونگی فعال سازی کورتانا با صدای یک شما

Cortana یک دستیار دیجیتالی مایکروسافت است که هوش عملکردی بسیار بالایی دارد و همین هوش باعث شده تا خدمات منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه دهد. از جمله این خدمات امکان فعالسازی کورتانا تنها با صدای یک شخص می باشد. به عنوان مثال تصور کنید شما در یک فضای شلوغ و پر سر و صدا قرار دارید، در این صورت کورتانا ممکن است به تمامی صداهای اطراف شما واکنش نشان دهد و با صدای آن ها فعال شود. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید به کورتانا آموزش دهید که تنها با صدای شما فعال شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما را آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی فعال سازی قابلیت Hey Cortana برای به کارگیری سریع برنامه کورتانا با استفاده از صدا زدن و گفتن جمله هی کورتانا ! مبحث آموزش فعال سازی قابلیت Hey Cortana در ویندوز ۱۰ را مطالعه نمایید.

 

مراحل فعال کردن کورتانا با صدای یک فرد

جهت فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما باید در مکانی کاملا ساکت قرار بگیرید و سپس با طی کردن مراحل زیر صدای خود را به کورتانا آموزش دهید:

۱. جهت اجرا نمودن کورتانا کافیست به صورت همزمان کلیدهای ویندوز و S را بفشارید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل کتابچه کلیک نمایید.

آموزش فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما

۳. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود گزینه Setting را انتخاب کنید.

آموزش فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما

۴. در این مرحله باید گزینه Learn my voice را انتخاب کنید.

آموزش فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما

۵. سپس در پنجره جدید نمایان شده بر روی گزینه Start کلیک کنید.

آموزش فعال سازی کورتانا تنها با صدای شما

۶. در آخرین مرحله کورتانا جهت شناسایی صدای شما درخواست می کند تا با صدای کاملا واضح و تقریبا بلند تعداد ۶ جمله را بیان کنید.

۷. پس از انجام مراحل بالا، کورتانا صدای شما شناسایی می کند و از این پس تنها به دستوراتی که با صدای شما صادر می‌شود پاسخ می‌دهد.