اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام برای استوری، لایو و..

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۵۲ دیدگاه ارسال شده است

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

دانلود افکت های لایو اینستاگرام چگونه است؟ چگونه از افکت های اینستاگرام استفاده کنیم؟ این چند سوال رایج بین کاربران ناآشنا و مشتاق استفاده از قابلیت های این برنامه است. فیلترهای اینستاگرام به شما کمک می کنند تا یک مدل یا ویژگی خاص از خود در پست هایتان بسازید، یک نمای پروفایلی منسجم ایجاد کنید و هم در وقت و هم در هزینه خود جهت ویرایش تا تغییر عکس، استوری و… خود صرفه جویی کنید. استفاده از فیلترهای موجود به راحتی انتخاب گزینه های دوربین است، اما اگر بخواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید، باید اطلاعات تخصصی تری داشته باشید، پس با ما با آموزش فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام برای استوری، لایو و.. همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از میزان فعالیت و گذراندن زمان به دقیقه و ساعت در اینستاگرام، مبحث آموزش روش های مشاهده ساعت های فعالیت در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

سرچ افکت اینستاگرام و یافتن افکت های برتر

برای استفاده از افکت اینستاگرام برای استوری، ویدیو کال و.. ابتدا باید این افکت ها را پیدا کرد، بدیهی است که دسترسی درست به این افکت ها باعث می شود که به هدف خود برسیم، از این رو در این بخش سعی شده که روش صحیح یافتن افکت های اینستاگرام به شکل کامل و تصویری ارائه گردد.

برای استفاده از بهترین افکت های اینستاگرام کافی است برنامه را باز کنید و سپس انگشت خود را به سمت راست از لبه سمت چپ بکشید یا روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مطمئن شوید که در حالت “Normal” هستید. دکمه شاتر باید در مرکز باشد ، محصور از آیکون های دایره ای ، که افکت های اینستاگرام هستند.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

برای پیش نمایش جلوه های جدید، به راحتی انگشت خود را به سمت چپ بکشید (جلوه های برتر و سرآمد ظاهر می شوند).

برای باز کردن گالری جلوه ها، همه آیکون ها را به سمت راست  بکشید و روی “Browse Effects” ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

روش دیگر برای این کار وجود دارد که، شما می توانید هر افکت را از آیکون آن انتخاب کنید و سپس روی نام آن ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

در اینجا، روی “Browse Effects” ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

“Effects Gallery” جلوه های برتر را به شما نشان می دهد. در قسمت بالا، می توانید به دسته دیگری سرچ افکت خود را تغییر دهید. اگر می خواهید پیش نمایش آن افکت را ببینید، روی آن افکت ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

اگر آن را دوست دارید و می خواهید ببینید که چگونه به نظر می رسد ، روی “Try It” ضربه بزنید. رابط اینستاگرام  بلافاصله استوری را با افکت جدید آماده می کند و به شما نمایش می دهد.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

اگر Effect گزینه های بیشتری داشته باشد، دایره های کوچکتر در بالای دکمه شاتر ظاهر می شوند. با انگشتان خود آن را انتخاب کنید تا همه آنها را امتحان کنید. برخی از افکت ها نسخه های مخفی نیز دارند. برای دسترسی به آنها روی صفحه ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

وقتی از یک افکت رضایت دارید ، روی دکمه شاتر ضربه بزنید تا یک عکس بگیرید یا برای ضبط یک فیلم روی آن انگشت خود را نگه دارید.

اگر می خواهید تصویر یا فیلم را به Story خود اضافه کنید، در صفحه بعدی، روی گزینه “Your Story” ضربه بزنید. برای ارسال آن به یک دوست یا دیدن گزینه های بیشتر، روی گزینه “Send To” ضربه بزنید. ( مطابق شکل زیر)

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

 

نحوه ذخیره کردن افکت در اینستاگرام

اگر”Effects Gallery” را کاوش می کنید، به احتمال زیاد بیشتر از دیگران از جلوه های ویژه استفاده خواهید کرد. خوشبختانه، می توانید از ویژگی “Save” برای جمع آوری و ذخیره سازی جلوه های مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای انجام این کار ، هنگام پیش نمایش آن، بر روی نام افکت ضربه بزنیدفعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

بعد، روی “Save Effect” ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

جلوه های ذخیره شده شما در سمت چپ دکمه شاتر ظاهر می شود.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

برای حذف افکت، روی نام آن ضربه بزنید و سپس روی “Saved” ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

افکت ذخیره شده حذف خواهد شد.

 

یافتن افکت های جدید اینستاگرام

در حالی که “Effects Gallery” مکان مناسبی برای شروع کشف افکت های اینستاگرام است، بهترین مکان برای یافتن افکت های جدید و جالب در پروفایل های اینستاگرام سازندگان این افکت ها است.

برای شروع، فقط جستجوی هشتگ مربوط به AR- و Effects را جستجو کنید. هنگامی که شما یک خالق افکت را پیدا می کنید ، روی تب Smiley  (مطابق شکل زیر) ضربه بزنید. لیستی از همه افکت هایی که آن فرد ساخته یا ایجاد کرده است به شما نشان می دهد.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

برای پیش نمایش افکت، روی آیکون  افکت ضربه بزنید. برای باز کردن آن افکت در استوری های اینستاگرام، روی “Try It” ضربه بزنید.

اگر به Story یک شخص نگاه می کنید و مانند جلوه ای که از آن استفاده کرده اید، به نام آن افکت در بالای صفحه (در زیر آی دی اینستاگرام شخص) ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

این صفحه اطلاعات مربوط به افکت را باز می کند. برای پیش نمایش جلوه  روی گزینه “Try It” ضربه بزنید.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

 

استفاده از افکت اینستاگرام در لایو

گاها ممکن است که بخواهید از افکت ها در لایو استفاده کنید ولی برای استفاده از این افکت ها دچار مشکل شده باشید، برای اینکار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله یک، برای دسترسی به استوری، اینستاگرام را باز کرده و روی نماد دوربین ضربه بزنید. سپس گزینه “Live” را در چرخ فلک پایین پیدا کرده و روی دکمه ضبط ضربه بزنید تا پخش مستقیم شروع شود.

فعال سازی و استفاده از افکت های اینستاگرام

مرحله دوم،  وقتی در حال برگزاری Live هستید، در فهرست پایین نماد افکت مورد نظر خود را لمس کنید. سپس، تمام فیلترهای موجود را مشاهده کنید.

مرحله سوم، یک افکت را لمس کنید تا در چهره یا محیط خود اعمال شود. شما می توانید فیلتر را هر چند بار که می خواهید در هنگام انتقال تغییر دهید.

 

منبع

۵۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Hasti گفت:
    چرا وقتی میخام فیلتر هارو سئو کنم مینویسه این جلوه دد مکان شما در دسترس نیست؟
  2. مارال گفت:
    سلام ببخشید من داشتم افکت هایی ک تازه اومده رو امتحان میکردم‌و فیلم‌میگرفتم بعضیاشونم فیلترارو سیو میکردم ولی فیلمارو دیسکارد میکردم میترسیدم‌پست بشه بعد ک رفتم‌تو پیجم دیدم که تو قسمت ریلز همشووون موننده رفته اونجا ولی نوشته بود درفت آیا برا فالورام نشون میده فیلمامو؟؟ خیلی نگرانم
    • کیان گفت:
      با سلام، اگر مراحل انتشار پست را طی نکرده باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.
      • مارال گفت:
        فک نکنم پست شده باشه چون یکی نبود چن تا بود اونم با اون وضع اینستا یدونه پست چن ساعت طول میکشه. اگر شده باشه هم‌من متوجه نشدم تو اکسپلور بودم همش اصلا فک‌نمیکردم ک بره اونجا
  3. فاطی گفت:
    اصن فیلترنداره اینستام😐
  4. Mobina گفت:
    سلام من اصلا اینستام فیلتر نداره چیکار. کنم
  5. حامد گفت:
    چگونه روی پست با استفاده از اینستاگرام جلوه بگذاریم
  6. گلسا گفت:
    سلام چجوری می تونم افکت داشته باشم موقع ویدیو کال؟(ورژن گوشیم پایینه نسخه۴.۴رو داره برا اینستا هو ای وی هس گوشیم) ممنون بابت کمکتون♥
    • کیان گفت:
      با سلام، با مطالعه پست زیر به راحتی می توانید این عمل را انجام دهید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%81%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7/" rel="ugc">https://tazehkar.com/%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%81%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7/</a>
  7. atuosa گفت:
    سلام فیلتر های که توی اینستا ذخیره کردم فیلتراش برای لایو نمیاد چیکار کنم فیلتر ذخیره شده برایی لایوامم بیات
  8. انا گفت:
    سلام وقتی میخوام عکس هام و با افکت های اینستا ادیت بزنم ستاره افکن برام نمیاد چرا حتی با فیلتر شکن نمیاد فقط کمتر مواقع
  9. صالحی گفت:
    سلام ببخشید من از تو استوری ها افکت هارو سیو می کنم بعد که میرم عکس بگیرم افکت نیس بعد میرم تو استوری دوباره میزنم رو افکت نوشته سیو شده ولی هیچی تو ذخیره هام نیس شما نمی دونین افکت ها کجان🙃
    • کیان گفت:
      با سلام معمولا این مشکل برای بسیاری از کاربران پیش خواهد آمد و مشکل از برنامه اینستاگرام می باشد. پس از سیو کردن افکت یکبار برنامه را ببندید و مجددا اجرا کنید.
  10. محی گفت:
    چطوری تو انیستا ایکس افکت ها را فعال کنیم
    اصلا افکت نداره انیستا ایکس ☹️🙂
  11. آیلین گفت:
    من کلا اینستا گرام نماد دوربین نداره چیکار کنم
  12. هانی گفت:
    سلام چرا تو گوشی A01 core افکت نمیاد؟?
  13. SAMAN گفت:
    سلام این افکت که روش توی عکس بالا ماه رنگی داره اسمش چی هست؟؟؟
  14. الهه گفت:
    سلام خسته نباشید من با افکت اینستا فیلم میگیرم فقط ۱۵ ثانیه اولش سیو میشه برا بقیه ارور میده و سیو نمیشه روی گوشی قبلیم اینطوری نبود ،مشکل چیه و‌چطور حل میشه
  15. عسگری گفت:
    سلام من با افکت فیلم میگیرم اگه ۳تا باشه فقط اولیش ذخیرع میشه
    گوشیمم پکوx3
  16. افسانه گفت:
    سلام
    الهی عاقبتتون بخیر و خوش
  17. Mahdie گفت:
    من گوشیم A01 core هست ولی افکتا واسم نمیاد و وقتی یکی واسم لینک افکت میفرسته میزنه از این جلوه پشتیبانی نمیکند
    چیکار کنم؟؟☹️
  18. zahra گفت:
    سلام من گوشیم y5 2018 هست اینستاگرامم رو هم بروزرسانی کردم ولی کلا افکت نداره اینستاگرامم چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
  19. پرنیا گفت:
    سلام
    گوشیم ایفون سیکس sهست
    ولی برای ویدیو کال در اینستاگرام آفکتام نمیاره
    برای بقیه وقتا میرا فقط برا ویدیو کال نمیاره
  20. Masy گفت:
    سلام مدل گوشیم سامسونگ جی ۴ چرا نمیاره افکت واسم ??
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      آخرین نسخه اینستاگرام رو نصب کردین؟
        • کارشناس گفت:
          مطلب زیر رو مطالعه کنید:
          دوستان ابتدا روی گزینه Explorer بزنید وقتی وارد صفحه شدید روی گزینه Search بالای صفحه بزنید. بعد نام فیلتر دلخواهتون رو وارد کنید. وقتی فیلتر رو پیدا کردید روی فیلتر کلیک کنید صفحه دوربین برای شما پدیدار میشه که بتونید با اون فیلتر عکس بگیرید.. اما اگر به زیر گزینه فیلتر دقت کنید یک علامت ستاره وجود داره شما روی اون علامت کلیک کن و اون به موارد دلخواه اضافه میشه. سپس برگرد و دوباره رویExplore کلیک کن حالا فیلتر مورد علاقه تو در قسمت favorites قرار داره در اینجا روی فیلتر نگه دار.. گزینه هایی برای شما بالا میان شما باید روی Copy Lens Link بزنید و اون رو در واتساپ برای یکی از دوستانتان به صورت لینک ارسال کنید پس از ارسال لینک روی لینک کلیک کنید شما به برنامه اسنپ چت وارد می شوید و گزینه بنفش رنگ کلیک میکنید و فیلتر در کنار فیلتر های دیگر برای شما نمایش داده می شود.
      • بهار گفت:
        براي سلام ببخشيد چطوري ميشه با فيلتر هاي اينستا فيلم طولاني بگيريم بدون اينكه ممتد انگشتمان را روي فيلتر نگه داريم؟
  21. Mitra گفت:
    سلام ببخشید من اصلا نمیتونم افکت دانلود کنم
    هیچ راهی نیست؟
  22. شیدا گفت:
    چرا برا من نیس افکت نداره
    برا گوشی های اندروید مدل g باز میکنه یا خیر
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      آخرین نسخه برنامه اینستاگرام رو امتحان کنید.
      اگه منظورتون ورژن اندروید گوشیتونه معمولا مشکلی با این قضیه وجود نداره.