اینترنتموبایل

آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان

امروزه اکثر تراکنش های مالی از طریق اینترنت و با استفاده از رمز دوم پویا صورت می گیرند، همچنین، حفاظت از اطلاعات رمز دوم کارت جهت مقابله با سرقت های احتمالی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل بانک ها با استفاده از رمز دوم یکبار مصرف را جایگزین رمز دوم ایستا شده است از این سرقت ها جلوگیری نموده اند. با ما همراه باشید تا نحوه فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با روش های دریافت رمز دوم برای بانک دی مبحث آموزش روش های فعالسازی رمز دوم پویا بانک دی را مطالعه نمایید.

 

فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان از طریق برنامه همراه بانک

۱. برای فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان از طریق نرم افزار ارس ابتدا باید نرم افزار ارس را مطابق سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید.

۲. سپس با مراجعه به یکی از شعب بانک حکمت ایرانیان نسبت به ارائه درخواست فعال‌ سازی رمز اول / دوم یکبار مصرف کارت خود و دریافت کد QR اقدام نمایید.

نکته: توجه داشته باشید که فعالسازی نرم افزار ارس حتما باید در یکی از شعب بانک حکمت ایرانیان صورت پذیرد. مدت زمان اعتبار کد QR دریافتی جهت فعال‌ سازی نرم افزار ۱۵ دقیقه می‌باشد.

نکته: همچنین به یاد داشته باشید که تنها در این مرحله نیاز به فعال بودن اینترنت تلفن همراه شما می‌ باشد و پس از آن برای استفاده از رمز‌های تولید شده در نرم افزار، نیاز به فعال بودن اینترنت تلفن همراه شما وجود ندارد. نکته دیگری که قابل ذکر است این می باشد که حتماً تنظیمات زمان و تاریخ گوشی خود را روی حالت خودکار تنظیم نمایید. در غیر این صورت رمز های تولید شده توسط این نرم افزار معتبر نخواهد بود.

۳. برای حفظ امنیت رمز های تولید شده در نرم افزار ارس نیاز است تا نوع ورود خود به نرم افزار را تعیین نموده (از طریق رمز یا الگو)، سپس در هر بار ورود به برنامه نیاز به وارد نمودن رمز یا الگوی تعیین شده خواهید داشت.

 

ورود به نرم افزار ارس بانک حکمت ایرانیان با استفاده از الگو:

برای تعیین الگو نیاز است تا حداقل ۴ نقطه را به هم متصل نموده و سپس جهت تایید همان الگو برای بار دوم وارد کنید تا الگو پذیرفته شود از این پس می‌توانید با استفاده از این الگو وارد برنامه ارس شوید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان

 

ورود به نرم افزار ارس بانک حکمت ایرانیان با استفاده از رمز:

۱. رمز انتخابی شما باید حداقل دارای ۸ کاراکتر و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی، حداقل یک عدد، و همچنین یکی از کاراکترهای (@#$%+=_*? ) باشد. در صورت واجد شرایط بودن رمز شما، نیاز است تا رمز خود را در فیلد دوم مجددا وارد نمایید.

۲. پس از طی مراحل بالا،رمز یا الگوی شما جهت ورود به برنامه ارس ثبت شده  و در هر بار ورود به برنامه نیاز به استفاده از آن خواهید داشت.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان

۳. در مرحله بعد کافیست بنابر نیاز خود یکی از گزینه های رمز اول یا رمز دوم را انتخاب نموده و رمز فعال‌ سازی دریافت شده از طریق پیامک را در محل مربوطه وارد نمایید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان

۴. سپس برای تعیین پین کد  باید یک رمز حداق ۶ رقمی را در محل مشخص شده وارد نموده و گزینه تایید را انتخاب نمایید.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان

۵. پس از طی این مراحل رمز یکبار مصرف ولید شه تنها در بازه زمانی ۶۰ ثانیه قابل مشاهده و قابل استفاده خواهد بود. همچنین، این رمز برای تمامی کارت‌هایی که به شعبه اعلام نموده‌اید و همچنین در تمامی درگاه‌های بانکی قابل استفاده می‌باشد.

فعالسازی رمز دوم پویا بانک حکمت ایرانیان