اینستاگرامشبکه های اجتماعی

غیرفعالسازی اکانت بیزینس اینستاگرام و بازگشت به اکانت شخصی

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

غیرفعالسازی اکانت بیزینس اینستاگرام

چگونه می توانم اکانتم را از حالت بیزینس خارج کنم و به حالت شخصی باز گردانم؟

یکی از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار محبوب اینستاگرام، تبدیل اکانت شخصی به بیزینس اکانت می باشد که در مواقعی که قصد دارید تا حساب اینستاگرام خود را به یک حساب کاربری برای گسترش کسب و کار خود تبدیل کنید می توانید از این قابلیت استفاده نموده و اکانت خود را به یک اکانت برای بیزینس خود تبدیل نمایید. اما گاهی اوقات ممکن است پس از انجام این کار از انجام آن پشیمان شده باشید و قصد بازگردانی حساب خود را داشته باشید. خوشبختانه باید به شما بگوییم این امکان در نرم افزار اینستاگرام وجود دارد و کاربران می توانند حساب کاربری خود را از حالت بیزینس خارج نمایند. در ادامه با  آموزش غیرفعالسازی اکانت بیزینس اینستاگرام و بازگشت به اکانت شخصی با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام، مبحث ارسال لوکیشن در دایرکت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

نحوه غیرفعالسازی اکانت بیزینس اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای غیرفعال سازی حالت بیزینس اکانت برای حساب کاربری خود در اینستاگرام هستید و قصد دارید تا آن را به حالت شخصی برگردانید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل گفته شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

غیرفعالسازی اکانت بیزینس اینستاگرام

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

غیرفعالسازی اکانت بیزینس اینستاگرام

۵. پس از ورود به تنظیمات حساب کاربری تان، گزینه Account را پیدا و انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. در این قسمت کافی است گزینه Switch to Personal Account را انتخاب کنید تا اکانت شما به حالت عادی باز گردد.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی می توانید اکانت بیزینس خود را به حال شخصی بازگردانید.