آموزش iOS

نحوه صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در هوم پاد – تازه کار

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

نحوه صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در هوم پاد

صدا زدن سیری جهت گوش دادن به شما در اپل واچ بدون نیاز به گفتن Hey siri

به طور کلی سیری یک دستیار صوتی می باشد که از دستورات شما پیروی می کند و تلاش می کند که انجام کارها و درخواست های شما راحت تر و سریع تر باشد. کاربران اپل برای استفاده از سیری کافیست از طریق صوت و تنها با گفتن خواسته خود سیری را صدا کرده تا سیری از طریق دسترسی به برنامه های نصب شده بر روی دستگاه مانند  Messages، Maps، Safari و… ، کارها و درخواست های کاربران را انجام می دهد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در هوم پاد آشنا کنیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی فعال کردن سیری روی اپل واچ بدون صدا زدن سیری و گفتن Hey siri برای پخش موسیقی، برقراری تماس، ارسال پیام متنی، اجرای اپلیکیشن ها و.. مبحث آموزش صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در اپل واچ را مطالعه نمایید.

 

دستیار صوتی آیفون و یا سیری چیست؟

اگر بگوییم سیری یکی از پر کاربرد ترین برنامه های محصولات اپل هست اغراق نکرده ایم. سیری دستیار شخصی و هوشمند سیستم عامل IOS می باشد که قابل استفاده در محصولات شرکت اپل می باشد و فقط کاربران آیفون ،آی پد ، اپل واچ ، مک بوک و آی مک می توانند از آن استفاده کنند.

دستیار صوتی سیری یک دستیار شخصی و یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های هوش مصنوعی دنیاست که به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی برای آی‌اواس اپل کار می‌کند. این نرم‌افزار کاربردی از رابط کاربری به زبان طبیعی برای پاسخ دادن به سوالات و توصیه دادن به کاربران استفاده می‌کند.

 

هوم پاد چیست؟

هوم پاد ها یکی دیگر از محصولات شرکت اپل می باشند که که تجربه‌ ای لذت بخش از گوش دادن به  موسیقی در حرکت و در خانه را برای کاربرانش فراهم نموده است. این اسپیکر هوشمند که متعلق به شرکت اپل می باشد دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیاد و کاربردی می باشد که یکی از مهم ترین آن ها آگاه بودن هر لحظه آن می باشد که باعث می شود تا صدای اسپیکر متناسب با محیطی که در آن قرار دارد، تنظیم شود.

شرکت اپل در ساخت هوم پاد ها از ۶ میکروفون جهت دسترسی به سیری و استفاده از آن در نظر گرفته است، در حالی که این دستیار صوتی نیز به‌روزرسانی شده است تا عملکرد بهتری در ارتباط با درخواست‌‌های مرتبط با موسیقی از خود به نمایش بگذارد. همچنین با استفاده از سیری در هوم پاد ها می توانید مشخص کنید تا قطعه مورد نظر کدام خواننده یا نوازنده پخش شود و یا می توانید سوالاتی از قبیل « بهترین آلبوم پاپ در سال ۲۰۲۰ متعلق به چه کسی است؟ » را از سیری بپرسید.

نحوه صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در هوم پاد

 

نحوه تنظیم سیری جهت گوش دادن به شما در هوم پاد

همانطور که گفتیم شما می توانید از هوم پاد ها به عنوان یک دستیار خانگی نیز استفاده نمایید تنها کافیست کارهای روزانه خود مانند تنظیم آلارم، خواندن خبرهای روز، آگاهی از آب و هوا، گوش دادن به پادکست ها و … را از سیری بخواهید و درخواست خود را به آن اعلام نمایید تا سیری  آن هارا برایتان انجام دهد.

سیری در این اسپیکر هوشمند با استفاده از قابلیت تشخیص صدای افراد می تواند با استفاده از آیفون آن ها اقدام به ارسال پیام و یا خوانده پیام کند. همچنین در صورت وجود چند هوم پاد در یک خانه، همه‌ی آن‌ها به هم متصل می‌شوند و شما می‌توانید پیامی از یکی به دیگری بفرستید یا حتی پیامی را با همه آن‌ها در اتاق های مختلف پخش کنید.

در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه می توانید سیری را در هوم پاد ها به گونه ای تنظیم کنید تا گوش به فرمان شما باشد.

۱. ابتدا کافیست بالای هوم پاد یا هوم پاد مینی خود را لمس کنید و کمی بر روی آن نگه دارید تا سیری فعال شود.

۲. سپس می توانید درخواست های خود را به سیری اعلام نمایید.

نکته: به یاد داشته باشید که جهت استفاده از سیری در هوم پاد ها باید به اینترنت متصل باشید.