شبکه های اجتماعی

آموزش روش های ساخت فیلتر اسنپ چت رایگان و پولی

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

با ساخت فیلتر در اسنپ چت، برنامه Snapchat خود را بیشتر سفارشی سازی کنید. اگر شما در حال مطالعه این مطلب هستید به احتمال زیاد جزو افرادی هستید که می خواهید چیزهای جدیدی را تجربه کنید و اسنپ چت در رسیدن به این هدف به شما کمک می کند. خوشبختانه Snapchat روش های سازی را برای ساخت لنز های اسنپ چت تا ساخت ایموجی در اسنپ چت را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه ما به صورت تصویری روش های ساخت فیلتر اسنپ چت را به شما آموزش خواهیم داد.

امروزه به لطف برنامه های زیادی که فیلترهای عکس را ارائه می دهند؛ برای داشتن عکس های عالی نیازی به داشتن گوشی های هوشمند رده بالا نیست. وقتی که صحبت از رسانه های اجتماعی می شود؛ فیلترها حتی نقش بیشتری را ایفا می کنند. فیلترها می توانند عکس ها و استوری های شما را محتول سازند و محتوای شما را جذاب تر کنند. در Snapchat شما خودتان می توانید فیلترها را ایجاد کنید.

بسته به هدف، مکان و مخاطب خود می توانید فیلترهای مختلف سفارشی شده ای را ایجاد کنید تا فالورهای اسنپ چت خود را سرگرم کنید. بعضی از فیلترها فقط در مکان های خاص کار می کنند؛ در حالی که برخی دیگر فقط برای رویدادهای خاص مناسب هستند. همچنین فیلترهایی وجود دارند که می توانید به صورت رایگان بسازید و از آنها استفاده کنید؛ در حالی که برای برخی دیگر باید هزینه کنید. در ادامه ما قصد دارید چند روش ساخت فیلتر اسنپ چت را به شما آموزش دهیم.

همچنین شما می‌توانید آخرین نسخه برنامه اسنپ چت را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios دانلود و نصب کنید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی گرفتن اسکرین شات از محیط اسنپ چت مقاله آموزش روش های گرفتن اسکرین شات از اسنپ چت را مطالعه نمایید.

 

تعیین اهداف برای ساخت فیلتر اسنپ چت

در مورد ساختی فیلتر اسنپ چت (Snapchat) سفارشی؛ بهتر است که ابتدا اهداف خود را تعیین کنید. به عنوان مثال یک فیلتر اجتماعی رایگان ایجاد کنید. اگر مکانی مد نظرتان هست و می خواهید فیلتر خود را به آن گره بزنید؛ می توانید یک Geofilter ایجاد کنید. این فیلتر فقط در مکان مد نظر شما کار می کند؛ بنابراین می توانید آن را به موقعیت مکانی خاصی که برای شما اهمیت خاصی دارد (مانند پارک؛ دانشگاه یا کافی شاپ مورد علاقه خود و غیره) تنظیم کنید. همچنین می توانید یک فیلتر رایگان Moment ایجاد کنید که نشانگر نوعی رویداد است. از این نوع فیلتر می توانید برای کنسرت های عمومی و حتی هنگام خرید با دوستانتان استفاده کنید.

گزینه دیگر ساخت فیلتر اسنپ چت پولی است. اگر می خواهید یک رویداد خاص مانند عروسی یا تولد را جشن بگیرید، فیلتر پولی اسنپ چت گزینه مناسب تری است. همچنین برای مشاغل با هر نوع تبلیغات انتخاب بهتری است. شما با استفاده از اپلیکیشن Snapchat یا از طریق وب سایت آن می توانید برای ساخت فیلتر اسنپ چت اقدام کنید. بعد از ارسال آن؛ تاییدیه اسنپ چت دو ساعت طول می کشد؛ بعد می توانید از فیلتر اسنپ چت خود لذت ببرید.

 

درست کردن فیلتر اسنپ چت رایگان

Snapchat گزینه ای را برای ساخت فیلترهای اسنپ چت به صورت رایگان ارائه می دهد؛ اما آنها باید فیلترهای Community باشند و محدودیت هایی را دارند. فقط با استفاده از مرورگر وب می توانید این فیلترها را ایجاد کنید و خود اسنپ چت هیچ الگویی را ارائه نمی دهد. این طرح باید ۱۰۰% اورجینال باشد.

مهمترین قسمت این است که هنگام ساخت فیلتر، از دستورالعمل های اسنپ چت پیروی کنید. در ادامه نحوه انجام این کار آورده شده است.

به سایت اسنپ چت بروید و از منوی سایت گزینه Filters & Lenses را انتخاب کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

به قسمت Creative Tools اسکرول کنید و گزینه Community Filters را انتخاب کنید.

حالا بسته به هدف خود؛ از بین فیلترهای Geofilter و Moment Filter یکی را انتخاب کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

اگر این فیلتر؛ یک فیلتر Moment Filter است تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح خود را آپلود کنید و بعد به اسنپ چت ارسال کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

هنگام استفاده از Geofilter باید منطقه ای که می خواهید فیلتر برای آن اعمال شود را روی نقشه تنظیم کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

برای ایجاد طرح اصلی فیلتر خود؛ اسنپ چت توصیه می کند از نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop و Adobe Illustrator استفاده کنید. اگر در این زمینه مهارت ندارید؛ گزینه مناسب برای ایجاد تصاویر سفارشی سایت Canva است.

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مربوطه را مانند فیلتر کردن تاریخ یا توضیحات مربوط به رویدارد را در فیلتر خود ارائه داده اید. سپس تا زمانی که دستورالعمل های رسمی را پیروی می کنید، فیلتر شما باید تایید شده و ظرف چند ساعت آماده استفاده شود.

 

ساخت فیلتر اسنپ چت پولی

گاهی اوقات چندان بد نیست که برای ایجاد فیلتر برای اسنپ چت تلاش کمتری کنید و کمی هزینه کنید. در ادامه نحوه ساخت فیلتر پولی اسنپ چت آورده شده است:

در وب سایت اسنپ چت به قسمت Filters & Lens بروید.

به بخش Creative Tools اسکرول کنید و Filters را انتخاب کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

در اینجا به جای ایجاد طرح خود از ابتدا، می توانید از بین انواع الگوها یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید گزینه های سفارشی سازی بیشتری مانند تغییر قلم؛ رنگ و افزودن تصاویر را دریافت کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

همچنین می توانید با استفاده از Bitmoji نسخه کوچکی از کارتون خود و دوستانتان را به فیلتر خود اضافه کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

بعد از اتمام طراحی به Dates بروید و تاریخ شروع و پایان فیلتر خود را انتخاب کنید. برای اجرای این فیلتر در روزی های خاص یا ساعات خاصی از روز می توانید One Time Event  یا Repeating Event  را ایحاد کنید و یا آن را تکرار کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

در بخش Location؛ منطقه مورد نظر خود را برای ژئو فیلتر خود انتخاب کنید. تمام کاربران اسنپ چتی که در این منطقه قرار دارند می توانند از فیلتر شما استفاده کنند.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

برای پرداخت و ارسال فیلتر خود به اسنپ چت Checkout را انتخاب کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

هزینه هر فیلتر اسنپ چت با دیگری متفاوت است. این قیمت به دو عامل بستگی دارد؛ یکی اندازه منطقه ای است که می خواهید فیلتر شما در آنجا استفاده شود و دوم مدت زمانی است که می خواهید فیلتر برای کاربران دیگر در دسترس باشد.

 

چگونه در اسنپ چت فیلتر ایجاد کنیم؟ روش های ساخت فیلتر اسنپ چت آیفون

شما همچنین می توانید فیلتر اسنپ چت سفارشی خود را در گوشی آیفونی که دارید ایجاد کنید. روند کار تقریبا یکسان است و تنها تفاوت در پیدا گردن ویژگی های برنامه آیفون است. برای ساخت فیلتر اسنپ چت در آیفون مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه Snapchat را در گوشی آیفون خود باز کنید و به پروفایل خود بروید. به Settings بروید و گزینه Filter and Lenses را انتخاب کنید. بعد از انتخاب Filter؛ اسنپ چت شما را به صفحه سفارشی سازی مشابهی جهت طراحی فیلتر می برد.

همان الگوریتم را دنبال کنید؛ طراحی خود را ایجاد کنید؛ تاریخ و منطقه زمانی را مشخص کنید؛ بعد هزینه ساخت فیلتر اسنپ چت خود را پرداخت و طرح خود را برای تایید ارسال کنید.

 

نحوه استفاده از فیلتر ساخته شده در اسنپ چت

بعد از دریافت ایمیل فعال شدن فیلتر خود در اسنپ چت؛ می توانید شروع کنید و فیلتر خود را استفاده کنید. با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ می توانید فیلتر خود را میان فیلترهای دیگر پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که تنظیمات حریم خصوصی اسنپ چت شما طوری تنظیم شده است که به برنامه اجازه می دهد به مکان شما دسترسی پیدا کند. بعد می توانید از ژئو فیلترهای خود و دیگران در منطقه مکانی مد نظر خود استفاده کنید.

روش های ساخت فیلتر اسنپ چت

 

منبع