شبکه های اجتماعی

آموزش روش های دانلود ویدیو از توئیتر – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های دانلود ویدیو از توئیتر

روش های دانلود ویدیو از توئیتر

هنگامی که توییتر در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شد ، روش جدیدی را برای به اشتراک گذاشتن دنیای اطراف خود در توییت های متنی با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر به کاربران ارائه داد. امروز ، توییت ها می توانند حداکثر از ۲۴۰ کاراکتر تشکیل شوند و کاربران می توانند عکس ها و فیلم ها را مستقیماً در سیستم عامل بارگذاری کنند. با وجود محتوای گسترده ای که اکنون در توییتر به اشتراک گذاشته شده است ، ممکن است خودتان بخواهید که مقداری از آن را برای بعد ذخیره کنید. و اگرچه شما به راحتی روی یک عکس کلیک راست کرده و ذخیره می کنید ، ذخیره یک فیلم چند مرحله بیشتر طول می کشد. دانلود ویدیو از توئیتر به چه صورت است؟

شما می‌توانید اپلیکیشن توییتر را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios و یا از سایت رسمی توییتر برای سیستم عامل‌های مختلف دانلود کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی دریافت تیک آبی توییتر مبحث آموزش گرفتن تیک آبی اکانت توییتر را مطالعه نمایید.

 

چگونگی دانلود ویدیوهای توئیتر از وب

روش های دانلود ویدیو از توئیتر

ساده ترین روش برای دانلود ویدیوهای توئیتر استفاده از وب سایتی مانند Twitter Video Downloader است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که لینک مربوط به توییت مورد نظر را paste کرده و آن را به عنوان یک فایل MP4 دانلود کنید. این فرایند در هر مرورگری کار می کند ، به این معنی که می توانید از آن برای دانلود فیلم در ویندوز ، MacOS ، iOS یا Android استفاده کنید. برای سهولت استفاده ، ما مراحل زیر را شرح داده ایم.

مرحله ۱: لینکی توییتی که می خواهید دانلود کنید کپی کنید (به عنوان مثال: https://twitter.com/DigitalTrends/status/1338559382599176192).

مرحله ۲: در مرورگر خود به TwitterVideoDownloader.com بروید.

مرحله ۳: لینک را در جعبه URL پیست کنید و روی دکمه Download کلیک کنید.

مرحله ۴ (Windows / MacOS): روی دکمه Download Video که در کنار رزولوشن مورد نظر برای دانلود قرار دارد کلیک راست کنید (ما توصیه می کنیم بالاترین وضوح موجود را در بیشتر شرایط انتخاب کنید) ، و ذخیره فیلم را انتخاب کنید.

مرحله ۴ (Android / iO): انگشت خود را بر روی دکمه بارگیری ویدیو قرار دهید که در کنار رزولوشن مورد نظر برای بارگیری قرار دارد (توصیه می کنیم بالاترین وضوح موجود را در بیشتر مواقع انتخاب کنید) ، سپس ، هنگامی که از شما خواسته شد ، ذخیره فیلم را انتخاب کنید.

اگر Twitter Video Downloader با مشکلی روبرو است ، یک سایت جایگزین که می توانید برای ذخیره فیلم ها از توییت های مورد علاقه خود استفاده کنید ، DownloadTwitterVideo.com است.

 

دانلود ویدیوهای توئیتر در اندروید

روش های دانلود ویدیو از توئیتر

در حالی که روش مبتنی بر وب با جزئیات بالا در Android کار می کند ، شما همچنین می توانید از برنامه Play Store مانند  Download Twitter Videos استفاده کنید. با استفاده از برنامه ، می توانید لینک توییت را پیست کنید و فیلم را به عنوان یک فایل ویدیویی در دستگاه خود ذخیره کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آماده است.

مرحله ۱: به Google Play بروید و برنامه Download Twitter Videos را دانلود کنید.

مرحله ۲: لینک توییتی که می خواهید دانلود کنید را کپی کنید (به عنوان مثال: https://twitter.com/DigitalTrends/status/1338559382599176192).

مرحله ۳: Download Twitter Videos را در دستگاه خود را باز کنید.

مرحله ۴: زبان خود را انتخاب کنید و برای ادامه کار روی دکمه پیکان سبز ضربه بزنید.

مرحله ۵: روی دکمه Skip کلیک کنید ، سپس دوباره روی دکمه فلش سبز ضربه بزنید.

مرحله ششم: در بالای صفحه ، لینک توییت خود را در کادر Your Link پیست کنید و سپس روی Done روی صفحه کلید مجازی خود ضربه بزنید.

مرحله ۷: در گوشه پایین سمت راست صفحه ، روی پیکان آبی رنگ ضربه بزنید ؛ در صورت درخواست ، برای ادامه روی Allow کلیک کنید.

مرحله ۸: روی دکمه پیکان بارگیری واقع در کنار رزولوشن مورد نظر برای دانلود ضربه بزنید. ما توصیه می کنیم بالاترین وضوح موجود را در بیشتر شرایط انتخاب کنید.

 

منبع