آموزش اندرویدبرنامه اندروید

آموزش روش های حذف تبلیغات در شیریت (SHAREit)

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های حذف تبلیغات در شیریت

 روش های حذف تبلیغات در شیریت (SHAREit)

شیریت یا SHAREit یکی از نرم افزار های محبوب اشتراک گذاری داده ها در گوشی و کامپیوتر است، که این داده های شامل برنامه ها، موسیقی، تصاویر، فیلم و فایل های دیگر با هر پسوندی می شوند. شیریت یک برنامه خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن داده ها با دوستان خود به صورت بی سیم است. اما اگر از شیریت در تلفن همراه اندرویدی خود استفاده می کنید، ممکن است از وجود تبلیغات در شیریت آگاه باشید. اما متاسفانه بعد از استقبال زیاد از شیریت سازندگان شیریت، تبلیغاتی سرسام آور را به این نرم افزار اضافه کردند. در این پست به آموزش روش های حذف تبلیغات در شیریت خواهیم پرداخت.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه شیریت را از لینک Google Play برای گوشی و تبلت های اندرویدی دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع کندی گوشی های اندرویدی، مبحث آموزش روش های حل مشکل کند شدن گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

بستن تبلیغات شیریت با استفاده کردن از نسخه بدون تبلیغات شیریت

حذف تبلیغات داخل برنامه شیریت با استفاده کردن از نسخه مود شده یا بدون تبلیغات شیریت بسیار ساده است. نسخه مود شده شیریت را دانلود و نصب کنید؛ توجه کنید که نسخه مود شده شیریت در اینترنت بصورت رایگان می باشد. البته ما این کار را به کسی که اهل فن نیستند توصیه نمی کنیم زیرا وب سایت هایی که نسخه اصلاح شده برنامه های اندروید را ارائه می دهند کمی مشکوک هستند. این بدان معناست که اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت برنامه دیگری که این برنامه دیگر ممکن است جاسوس افزار نیز باشد را نصب کنید. بنابراین این روش برای همه توصیه نمی شود.

 

لغو تبلیغات شیریت با خاموش کردن اعلان های شیریت

آزار دهنده ترین بخش شیریت بخش تبلیغات آن است، این است که کل منطقه اعلان شما را با تبلیغات متعدد پر می کند و این اتفاق چه داخل برنامه باشید و نباشید رخ می دهد.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

خب چگونه تبلیغات شریت را حذف کنیم؟ ابتدا روی نماد شیریت تپ طولانی بکنید تا یک منوی کشویی کوچک ظاهر شود. سپس روی App info تپ کنید.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

Notifications را پیدا کنید سپس روی آن تپ کنید.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

سپس گزینه Show Notifications را خاموش کنید. توجه کنید که اگر برنامه شیریت درخواست مجوز Notifications کرد به آن این مجوز را ندهید.

 

حذف تبلیغات اینترنتی شیریت با خاموش کردن اینترنت حین استفاده از شیریت

این نیز نوعی راه حل است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر بار که شیریت را در موبایل خود باز کردید، عادت کنید که اینترنت را خاموش کنید و دیگر نیازی به برخورد با تبلیغات در شیریت نخواهید داشت. بعد از به اشتراک گذاشتن داده های خود با استفاده از شیریت، می توانید دوباره اینترنت را روشن کرده و شیریت را ببندید. می توانید از این ترفند در ترکیب با غیرفعال کردن اعلان برای شیریت استفاده کنید.

 

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته شیریت با متوقف کردن شیریت

در واقع پس از استفاده از شیریت شما می توانید اجرای آن را متوقف کنید. این به شما کمک می کند تا از ایجاد پنجره تبلیغات جلوگیری کنید.

۱. به Settings بروید.

۲. از قسمت Apps برنامه SHAREit را باز کنید.

۳. روی Force to stop تپ کنید که در نمودار زیر نشان داده شده است.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

 

بستن تبلیغات SHAREit با محدود کردن شیریت از استفاده از باتری

با این روش چگونگی حذف تبلیغات شیریت می توانید با استفاده از محدود کردن شیریت از استفاده از باتری، تبلیغات آن را ببندید.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

می توانید از طریق گزینه Background restriction شیریت را محدود کنید. اما این روش توسط ما کمتر توصیه می شود. شیریت به دلیل محدود کردن آن در پس زمینه در هنگام شارژ تلفن یا در هنگام تماس کار نمی کند.

 

حذف تبلیغات شیریت با کمک گرفتن از برنامه های دیگر

شما می توانید از برنامه هایی که تبلیغات را مسدود می کنند همانند StopAd ،AdAway و… استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا از تبلیغات برنامه شیریت جلوگیری کنید. در اینجا من در مورد یکی از مسدود کننده تبلیغات (Lucky patcher) توضیح می دهم.

lucky patcher .1 را نصب کنید و آن را اجرا کنید.

۲. به برنامه lucky patcher دسترسی روت را بدهید.

۳. برنامه شیریت (Shareit) را از لیست برنامه ها انتخاب کنید.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

۴. روی گزینه “Open Menu of Patches” تپ کنید.

۵. سپس گزینه “remove google ad” را انتخاب کنید.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

۶. لیست پچ را انتخاب کنید و آن ها را اعمال کنید. برنامه از شما می خواهد مدتی صبر کنید تا تبلیغات شیریت را حذف کند.

روش های حذف تبلیغات در شیریت

نکته: شما می توانید از هر مسدود کننده تبلیغات یا Adblocker استفاده کنید. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که این Adblocker را از سایت های رسمی دریافت کنید و مطمئن شوید فاقد بدافزار است.

 

منبع