اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام با سلیقه خود – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۱۲ دیدگاه ارسال شده است

آموزش تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام

آموزش گزینه Not interested برای تغییر نمایش محتوا اکسپلور اینستاگرام

صفحه اکسپلور اینستاگرام (Explore) یکی از مکان های عالی برای دیدن پست های جدید است. اینستاگرام با کمک الگوریتم و هوش مصنوعی خود، سعی می کند تا سلایق شما را تشخیص داده و پست هایی را در اکسپلور نشان دهند که از دیدن آن ها لذت ببرید. اما به هر حال این روند همیشه به درستی طی نمی شود و ممکن است سبک پست هایی که می بینید، برای شما جالب نباشند. امروز قصد داریم تا نحوه تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام با سلیقه خود با کمک گزینه Not interested را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی جستجو و یافتن پیام ها در دایرکت اینستاگرام، مبحث آموزش جستجو در پیام های دایرکت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

استفاده از See Fewer Post Like This اینستاگرام برای جلوگیری از نمایش محتوا زرد در اکسپلور اینستاگرام

خود اینستاگرام راه حلی برای رفع این مشکل در نظر گرفته است. ابتدا عکس یا پستی که آن (و پست های مشابه آن) را دوست ندارید، انتخاب کنید. روی آیکن منو یا سه نقطه در گوشه بالای پست تپ کنید. سپس گزینه See Fewer Posts Like This را انتخاب کنید.

آموزش تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام

با این کار پیام Show Fewer Posts Like This From Now on به شما نمایش داده شده و از این به بعد آن پست و به طور کلی پست های در آن سبک، به شما نمایش داده نمی شوند.

 

Not Interested در اینستاگرام چیست؟ پاکسازی اکسپلور اینستاگرام با این گزینه

در آپدیت های جدیدتر برنامه، گزینه روش قبل جایگزین شده است و باید از گزینه Not Interested In This Post در اینستاگرام استفاده کنید. به سادگی پست را انتخاب کرده و روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه تاچ کنید. حال در منوی باز شده روی Not Interested تاچ کنید. با این کار پست مورد نظر دیگر نمایش داده نمی شود و به تدریج پست ها مشابه آن هم از دید شما پنهان می شوند.

آموزش تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام

 

فالو کردن Hashtag برای پاکسازی اکسپلورر اینستاگرام

اگر می خواهید مستقیما موارد خاصی را ببینید، بهتر است هشتگ آن را دنبال کنید. در بخش جستجو اینستاگرام می توانید هشتگ های مورد نظر خود را پیدا کرده و آن ها را فالو کنید.

آموزش تغییر محتوای اکسپلور اینستاگرام

 

چگونه سرچ اینستاگرام را تغییر دهیم؟ ریست کردن Explore برای پاک کردن اکسپلور اینستاگرام از محتوا بی ارزش

پاک کردن تاریخچه Explore هم می تواند به شما کمک کند. برای این کار در برنامه اینستاگرام به تب پروفایل خود بروید. سپس به بخش Setting رفته و روی Search History تپ کنید. در نهایت Clear Search History را بزنید.

 

منبع

۱۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. جعفر گفت:
    عجب راه حلی یعنی این همه پست رو باز کنیم no interest بزنیم 😂😂
  2. امین گفت:
    سلام تشکر از لطفتون
    چرا صفحه سرچ من ثابت مونده و تغییر نمیکنه؟
    قبلا اینطوری نبود و مرتب عوض میشد
  3. ن گفت:
    برای من هم همینطور شده فقط کوه و چنگل و طبیعت میاره
  4. Kimia گفت:
    منم دو هفته هست اکسپورم همین طور شده طبیعت و این جور چیزا نشون میده قبلا خوب بود اما نمیدونم چرا اینجوری شده هی فکر میکنم نخواسته رو یه چیزی زدم اما یادم نمیاد
    • کیان گفت:
      با سلام، این مشکل گاهی اوقات در اینستاگرام به وجود می آید، شما می توانید برای حل این مشکل در قسمت جستجو مطالب دلخواه خود را جستجو کنید تا اینستاگرام مجدد علایق شما را تشخیض دهد.
    • سهيل گفت:
      دقيقاً برا منم همينطوري شده
      • کیان گفت:
        با سلام، این مشکل گاهی اوقات در اینستاگرام به وجود می آید، شما می توانید برای حل این مشکل در قسمت جستجو مطالب دلخواه خود را جستجو کنید تا اینستاگرام مجدد علایق شما را تشخیض دهد.
  5. زینب گفت:
    با این‌گارا درست نشد!!!چیکار کنم
    • کیان گفت:
      با سلام، وقت بخیر،
      برای هر پستی که تمایل به مشاهده محتوای آن در بخش اکسپلور اینستاگرام خود ندارید باید مراحل گفته شده را جداگانه انجام دهید.
    • Sara گفت:
      دقیقااا هر کار میکنم کوه و جنگل میاره تموم محتواش پریده ههه ی اینکارارم کردم عوص نمیشه